آیت الله هاشمی رفسنجانی با تمام وجود برای حفظ انقلاب و نظام تلاش کرد

دهاقان -نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه دهاقان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر خود با تمام وجود برای حفظ انقلاب و نظام تلاش کرد تا کوچک ترین خدشه ای وارد نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی، در آیین بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایشان را یار صدیق، مشاور دلسوز و پشتیبان نظام و رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی کسی بود که در عرصه های مختلف همانگونه که برای امام و رهبری جان فدا می کرد و در این زمان که بعضی از خناسان فضا را غبار آلود کرده بودند، ابوطالب وار در صحنه ایستاد تا بتواند از ریزش های انقلاب اسلامی جلوگیری کند و نظام و انقلاب را حفظ نماید.
وی با اشاره به صفات این بزرگمرد مبارز، اذعان داشت: عمل صالح، ایمان به خدا، توجه و عمل به صبر از ویژگی های بارز این مبارز انقلاب اسلامی بود و کسی که این ویژگی ها را داشته باشد، خسران نمی بیند.
امام جمعه دهاقان با توجه به تشییع پیکر مجاهد انقلاب اسلامی که با عظمت و حضور حداکثری مردم انقلابی کشور برگزار شد، تصریح کرد: محبت را خداوند در دل ها می اندازد و نتیجه سال ها مبارزه در راه انقلاب و نظام این مرد بزرگ حضور گسترده و باشکوه مردم در تشییع پیکر آیت الله رفسنجانی بود.
حجت الاسلام رضوانی، آیت الله رفسنجانی را ثمره عمل صالح دانست و افزود: امروزه سنگین ترین غم بر مقام رهبری است چراکه پشتیبان بزرگ انقلاب را از دست دادند.
وی خاطر نشان کرد: مردم نیز حامی انقلاب و رهبری هستند و به لطف خدا این مسیر ادامه خواهد داشت./02143/131/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
         
کد خبر 264334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.