نقش کم نظیر «هاشمی» در استقرار انقلاب

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چهره های زیادی نظیر حضرت آقا (رهبر معظم انقلاب)، آیت الله هاشمی، شهید مطهری و آیت الله طالقانی در دوران تبعید حضرت امام(ره) ایفای نقش کردند، گفت: آیت الله هاشمی نقش بسیار زیادی در تثبیت و استقرار انقلاب داشت.

حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت الله هاشمی یکی از شخصیت های تأثیر گذار در پیدایش انقلاب و همراهی با امام(ره) بودند چراکه پیش از انقلاب شرایط سختی بر این کشور حاکم بود.

وی با بیان اینکه یکی از چهره هایی که موثر در بارور کردن انقلاب و انتقال پیام حضرت امام(ره) به جامعه آیت الله هاشمی بودند، افزود: تحمل سختی ها، چندین بار زندان و سالها تحمل شکنجه های ساواک مقدمات مهمی بود تا انقلاب شکل گیرد؛ چراکه رژیم به دنبال این بود تا با تبعید امام(ره) به ترکیه و نجف انقلاب و حرکت نهضت به پایان برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چهره های زیادی نظیر حضرت آقا (رهبر معظم انقلاب)، آیت الله هاشمی، مرحوم شهید مطهری و آیت الله طالقانی در آن دوره ایفای نقش کردند، تصریح کرد: در دوران پس از انقلاب نیز سختی های خود را داشت و آیت الله هاشمی نقش بسیار زیادی در تثبیت و استقرار انقلاب داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی مبارزه عرصه های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس بود، ادامه داد: با توجه به اینکه اختلاف نظر ها طبیعی است و افراد فراز و نشیب های بسیاری دارند اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب «خناسان» به دنبال این بودند تا آیت الله هاشمی را در برابر نظام و ولی فقیه قرار دهند و با یاری خدا هیچگاه موفق نبودند.

08193/193/20
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.