برتری دراماتیک حریف احتمالی ذوب‌آهن در دیدار 7 گله

حریف احتمالی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا به یک پیروزی شیرین خانگی رسید.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر امشب از ساعت 18 و 55 دقیقه به وقت ایران الجیش در ورزشگاه عبدالله بن ناصر بن خلیفه دوحه میزبان العربی بود.
در این دیدار الجیش کار را طوفانی آغاز کرد و با 2 گل مندز و رومارینیو در دقایق 4 و 11 از مهمان خود پیش افتاد. در ادامه اما بازی برای الجیش خوب پیش نرفت و این تیم پس از اینکه در دقیقه 25 توسط ازکیل گل اول را دریافت کرد در آخرین دقیقه نیمه نخست با اخراج علی سند 10 نفره شد.
در نیمه دوم العربی گل تساوی را توسط خیمِنز در دقیقه 61 وارد دروازه الجیش کرد اما چهار دقیقه بعد اسیه کوا، مهاجم این تیم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا 2 تیم در ادامه با 10 بازیکن به بازی ادامه دهند.
در ادامه سردار رشیدوف، ستاره الجیش با گلزنی در دقیقه 78 دوباره تیم میزبان را پیش انداخت اما برتری الجیش باز هم پایدار نبود و پنج دقیقه بعد بوعلام خوخی گل تساوی را برای العربی به ثمر رساند. در حالی که بازی می‌رفت با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان برسد الجیش بار دیگر توسط سردار رشیدوف در دقیقه 92 به گل رسید تا این تیم با برتری 4 بر 3 امتیازات کامل این بازی را نصیب خود کند و با 33 امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کند.
گفتنی است الجیش در صورت پیروزی در دیدار پلی‌آف حریف ذوب‌آهن در گروه C لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.
15139/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.