یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک برگزار می‌شود

يازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك با رويكرد توريسم الكترونيك، خدمات الكترونيكي و توريسم سلامت (ECDC۲۰۱۷) در اصفهان برگزار خواهد شد.

رئيس پژوهشكده مديريت دانشگاه اصفهان و دبير يازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك ECDC۲۰۱۷ در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: یازدهمين كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك با رويكرد توريسم الكترونيك، خدمات الكترونيكي و توريسم سلامت (ECDC۲۰۱۷)، با همت پژوهشكده مديريت دانشگاه اصفهان و با حضور وزیر بهداشت کشور و حمایت شهرداری کلان شهرهای ایران فروردین 96 در اصفهان برگزار خواهد شد.
علی صنایعی با اشاره به اینکه این کنفرانس با برگزاری کارگاه تخصصی در حوزه خدمات گردشگری و توریسم سلامت همراه است، افزود: كنفرانس بين المللي تجارت الكترونيك ECDC ۲۰۱۷ با حمايت نهادهاي خصوصي و دولتي، اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي، بانك‌هاي مطرح كشور، اتاق بازرگاني مونيخ آلمان و با حضور برخی از مقامات كشوري و همچنین اعضاي شوراي شهر اصفهان برگزار می شود.
رئیس پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان گفت: استادان بین‌المللی در زمینه گردشگری سلامت از کشورهای ایران، آلمان، استرالیا، انگلستان، کره جنوبی و مالزی در این کنفرانس حضور خواهند داشت.
صنایعی با اشاره به همکاری اتاق بازرگانی ایران - آلمان با این کنفرانس، ابراز امیدواری کرد که همکاری ایران و آلمان برای توسعه گردشگری سلامت یکی از دستاوردهای این گردهمایی علمی باشد.
وي در ادامه افزود: چكيده مقالات برتر پس از داوري در كتابچه كنفرانس (Proceeding) و مقالات كامل برتر در نشريه Electronic Commerce Research با نمايه ISI به چاپ خواهند رسيد و تعدادي ديگر در سايت IEEE پس از داوري مجدد نمايه خواهد شد.
مهلت ارسال مقالات تا ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۵ است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ecdcconference.org مراجعه کنند.
11180/130/5
 کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.