افزایش قیمت گوشت روزانه شده است/ کاهش نرخ گوشت با واردات آن

نماینده مردم سمیرم در مجلس با انتقاد بر اینکه متاسفانه اکنون افزایش نرخ گوشت روزانه شده است، گفت: واردات گوشت به شرط عدم ضربه به تولید داخلی می تواند نرخ گوشت را کاهش دهد.

به گزارش ایمنا، طی سه هفته گذشته به دلیل نوسانات نرخ ارز و مسائل دیگر نرخ گوشت در کشور و اصفهان افزایش یافته به گونه ای امروز، این فراورده پروتئینی در صدر بسیاری از اخبار قرار دارد.
 اصغر سلیمی نیز درباره وضعیت تنظیم بازارگوشت در گفتگو با ایمنا، با انتقاد بر اینکه تنظیم بازار گوشت تبدیل به دغدغه بزرگ مردم شده است، اظهار داشت: عرضه و تقاضا در بازار گوشت همخوانی ندارد و این درحالی است که درگذشته عشایر25 الی 40 درصد گوشت مصرفی کشور را تامین  می کردند.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه اکنون افزایش نرخ گوشت روزانه شده که این مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است، تصریح کرد: افزایش سرسام آور نرخ نهاده های دامی عاملی برای گرانی گوشت در بازار است.
به گفته نماینده مردم سمیرم درمجلس، دولت در گام نخست برای تنظیم بازار گوشت باید نهاده های دامی ارزان قیمت را  در اختیار  دامداران قرار دهند تا آنها بتوانند با هزینه پایین دام را تولید و روانه بازار کنند.
وی با بیان اینکه واردات گوشت به شرط عدم ضربه به تولید داخلی می تواند نرخ گوشت را کاهش دهد، گفت: البته واردات باید بر طبق نیاز مصرفی جامعه عملیاتی شود.
03117/117/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.