نه خانی آمد نه خانی رفت/ استعفای 15 میلیاردی!+ تصاویر

عناوين صفحات نخست روزنامه‌های ورزشی امروز (دوشنبه) 20 دی را می‌توانيد در ايمنا مشاهده كنيد.

به گزارش ایمنا، روزنامه 90 علاوه بر تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با تیتر «پرواز مظلومانه بزرگمرد انقلاب»، با عکسی پیروزمندانه از کارلوس کی روش به خروجی جلسه روز گذشته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و مخالفت با استعفای سرمربی تیم ملی پرداخته است.
این روزنامه با عنوان «ما پشت شما هستیم» مدعی تماس ملی پوش پرسپولیس با کی روش شده و «با کی روش مشکلی ندارم» را هم از قول بزرگترین منتقد حال حاضر کی روش یعنی برانکو ایوانکوویچ تیتر کرده است.
واکنش برانکو به احتمال کم کاری ملی پوشان در روزنامه گل تیتر یک شده است و و ایران ورزشی امروز در پرونده ای گزارش از پشت پرده اردوی دبی منتشر کرده و استعفای سرمربی تیم ملی را سناریوی تاج و کی روش دانسته است.
ابرار ورزشی (مانند روزنامه اصلی ابرار و ابرار اقتصادی) با عکس و تیتر مشابهی در سوگ ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی چاپ شده و اظهارنظر عجیب برانکو ایوانکوویچ در واکنش به جنجال های اخیر هم در روزنامه شوت به چشم می خورد.
روزنامه هدف نیم صفحه نخست خود را به ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اختصاص داده و روزنامه پیروزی درگذشت کاپیتان اسبق باشگاه پرسپولیس در سکوت را روی جلد برده و به او ابراز ارادت کرده است.
صدای سپاهان هم علاوه بر دفاع از سرمربی تیم ملی، از مذاکرات نهایی برای جذب مسعود حسن زاده خبر داده است.
















15118/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 264016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.