امیدواری به آینده همکاری استاد و شاگرد

بازیکن سابق ذوب‌آهن 2 هفته پس از اخراج موقت از ماشین‌سازی ستاره تیم تبریزی در بازی معوقه با سایپا لقب گرفت تا درباره همکاری او با سرمربی جدید خوش‌بینی به وجود آید.

به گزارش ایمنا، تغییرات ماه گذشته روی نیمکت ماشین‌سازی به این دلیل نمی‌توانست خبر خوبی برای پیام صادقیان باشد که این بازیکن سابقه خوبی از همکاری با سرمربی جدید نداشت و اواخر لیگ دوازدهم توسط فرهاد کاظمی از ذوب‌آهن کنار گذاشته شده بود.
محرومیت از شرکت در تمرینات تیم خیلی سریعتر از حد تصور در ماشین‌سازی هم برای بازیکن سابق ذوب‌آهن تکرار شد و کمتر از 2 هفته پس از روی کار آمدن کاظمی، پیام به خاطر درگیری با همبازی خود در تمرین در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت تا اینطور به نظر برسد که رابطه کاظمی و صادقیان یک بار دیگر به چالشی جدی دچار شده است.
16 روز بعد اما صادقیان با زدن یک گل و ارسال 2 پاس گل ستاره اول ماشین‌سازی در دیدار معوقه این تیم برابر سایپا لقب گرفت. اگرچه درخشش پیام مانع از توقف خانگی تیم تبریزی نشد و ماشین‌سازی در نهایت سه امتیاز ارزشمند بازی را با یک ‌امتیاز نه چندان به درد بخور عوض کرد اما دست‌کم معلوم شد که می‌توان به آینده همکاری کاظمی و صادقیان در کسوت استاد و شاگرد امیدوار بود.
15112/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 263939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.