ذوب‌آهن و تراکتور؛ بازندگان اصلی

اگرچه پرسپولیس اعتراض بیشتری به برپایی اردوی تیم ملی در تعطیلات نیم‌فصل داشت اما به نظر می‌رسد که تراکتورسازی و به خصوص ذوب‌آهن بابت رفتن ملی‌پوشانشان به امارات بیشتر ضرر کرده باشند.

به گزارش ایمنا، با اینکه سرمربی پرسپولیس به خاطر سهم قابل‌توجه این تیم از تیم ملی معترض شماره یک برپایی اردوی امارات در فاصله تعطیلات نیم‌فصل بود و همین انتقادش نسبت به کارلوس کی‌روش در نهایت هم کار را به جاهای باریک و استعفای سرمربی تیم ملی کشاند اما به نظر می‌رسد که 2 تعقیب‌کننده قهرمان نیم‌فصل یعنی تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن بازندگان اصلی اردوی پُرحاشیه و باری به هر جهت دوبی باشند.
این درست که پرسپولیس با هفت بازیکن رکورددار داشتن ملی‌پوش در اردوی امارات بود اما نباید فراموش کرد که ملی‌پوشان پُرشمار این تیم پیش از پیوستن به اردوی تیم ملی چند روزی فرصت استراحت داشتند زیرا صدرنشین لیگ در همان مرحله اول از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفته بود و دیدار این تیم در هفته پانزدهم آخرین مسابقه آنها در نیم‌فصل اول به حساب می‌آمد.
برخلاف پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب‌آهن که هر کدام چهار نماینده در تیم ملی داشتند تا آستانه برپایی اردوی تیم ملی به خاطر تقابل رو در رویشان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی درگیر مسابقات بودند و ملی‌پوشان آنها عملاً هیچ فرصتی برای استراحت نداشتند.
در این بین، بازنده بزرگ ذوب‌آهن است که حالا باید با مصدومیت ستاره هفته‌های اخیرش هم کنار بیاید زیرا احسان پهلوان با آسیب‌دیدگی از امارات بازگشته است و احتمال دارد بازی‌های آتی تیم اصفهانی را از دست بدهد.
15112/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 263936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.