نصب بلندترین آشغالگیر خاورمیانه در تصفیه‌خانه شمال اصفهان

طرح و ساخت ایستگاه پمپاژ فاضلاب مناطق حصه و دارک اصفهان در سال 93 در دستور کارواحد معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت و عملیات اجرایی آن در همان سال شروع شد و در حال حاضربا پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال اتمام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هم اکنون تجهیزات الکترو مکانیکال این ایستگاه در حال نصب بوده و به دلایل متعددی باید از تجهیزات خاص استفاده شود. در این ارتباط به گفته  ابراهیم کاظمی مدیر اجرایی پروژ ه، بدلیل وضعیت موجود شبکه فاضلاب در سطح شهر و توسعه ناهمگون مناطق شهری، این پروژه با چالش های متعددی روبرو بوده است ازجمله اینکه شبکه و خط  انتقال این مناطق باید در عمق بیشتری اجر می شوند و به ناچار تجهیزاتی که در ایستگاه پمپاژنصب می شود باید قابلیت آن را داشته باشد که آشغال های جمع آوری شده در عمق 17 متری را بتواند به سطح زمین بیاورد.
آشغالگیر انتخابی برای این پروژه از پیشرفته ترین انواع آشغالگیر میباشد و بانام آشغالگیر مکانیکی پله ای شناخته می شود.  در حال حاضر تنها یک شرکت در سطح کشور موفق به ساخت این نوع آشغالگیر شده است و در بیشتر پروژه های مشابه در سطح کشوراز آشغالگیرهای ساخت اروپای غربی استفاده می شود. خوشبختانه در این پروژه به دلیل شرایط خاص قراردادی، موفق به استفاده پتانسیل کارشناسان و سازندگان داخلی شده ودر حال حاضر این آشغالگیر در حال نصب و بزودی در مدار بهره برداری قرار می گیرد.
 03117/117/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 263859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.