بقیه خریدهای خوزستانی ویسی منتفی شد؟

اضافه شدن چند بازیکن استقلال خوزستان به سپاهان پس از برطرف شدن نسبی مشکلات مالی نماینده این فصل فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا منتفی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، عبدالله ویسی درصدد بود تا برای تقویت سپاهان در نقل و انتقالات نیم‌فصل برخی از شاگردان سابق خود در استقلال خوزستان را به اصفهان بیاورد.
در همین راستا، سیدجلال عبدی به سپاهان پیوست تا این مدافع 22 ساله ساروی اولین خرید زمستانی تیم اصفهانی لقب بگیرد. ویسی قصد داشت تا در ادامه محمد طیبی و حسن بیت سعید را هم به تیمش اضافه کند اما با فعل و انفعالاتی که اخیراً در باشگاه خوزستانی رخ داد بعید است که این اتفاق بیفتد.
در قرارداد برخی بازیکنان استقلال خوزستان متممی وجود داشت که بر اساس آنها می‌توانستند در صورت عدم دریافت 50 درصد از مطالباتشان در نیم‌فصل از این تیم جدا شوند اما با یک میلیاردی که اخیراً به حساب مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر واریز شده است این تیم دست‌کم تا مدتی مشکلی در پرداخت‌های خود نخواهد داشت. به این ترتیب، نماینده امسال ایران در لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً از جدایی سایر بازیکنان خود جلوگیری خواهد کرد و حاضر به صدور رضایتنامه آنها به نفع رقبای لیگ برتری نخواهد شد.
15112/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 263787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.