مربیان در تهران، شاگردان در اصفهان + عکس

2 تیم لیگ برتری اصفهان در غیاب سرمربیان و بازیکنان ملی‌پوش خود به تمریناتشان ادامه می‌دهند.

به گزارش ایمنا، تیم‌های لیگ برتری فوتبال اصفهان که تا یک هفته پیش درگیر رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی بودند پس از استراحتی کوتاه چند روزی است که تمرینات خود را از سر گرفته‌اند. در آستانه آغاز دور برگشت لیگ شانزدهم اما آنها باید تمرینات خود را در غیاب سرمربیانشان پیگیری کنند.
سرمربیان سپاهان و ذوب‌آهن به مانند برخی دیگر از همتایان خود در کلاس مربیگری حرفه‌ای فوتبال شرکت کرده‌اند که به همت فدراسیون به مدت 10 روز زیر نظر یک مدرس انگلیسی در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.
عبدالله ویسی که چند روزی به خارج از کشور رفته بود در بازگشت به ایران به جای حضور در تمرینات طلایی‌پوشان باید در کلاس مربیگری شرکت می‌کرد.


مجتبی حسینی هم یک روز پس از برتری ذوب‌آهن در دیدار تدارکاتی برابر پدیده همراه با سرمربی حریف، رضا مهاجری خود را از اصفهان به تهران رساند تا در این دوره آموزشی حاضر شود.

البته سرمربیان سپاهان و ذوب‌آهن تنها غایبان 2 تیم اصفهانی نیستند زیرا به ترتیب یک و چهار نماینده در تیم ملی دارند اما احسان حاج‌صفی، رشید مظاهری، وحید محمدزاده، مرتضی تبریزی و احسان پهلوان به زودی با اتمام اردوی امارات به اصفهان بازمی‌گردند.
15112/118/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 263755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.