شهرداری اصفهان نایب‌قهرمان مسابقات والیبال کلانشهرهای کشور شد

در مسابقات والیبال کلان‌شهرهای شهرداری‌های کشور تيم واليبال شهرداري اصفهان براي نخستين بار عنوان نايب قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری اصفهان، مسابقات واليبال شهرداري‌هاي كلانشهرهای كشور (یادواره شهدای مدافع حرم) با حضور تيم‌هاي اصفهان، تهران، مشهد، كرج، اروميه، تبريز، شيراز، كرمانشاه و گيلان به ميزباني تهران برگزار شد.
تیم شهرداری اصفهان که با شکست تیم کرج به مرحله نهایی صعود کرده بود، به مصاف تیم تهران كه از امتياز ميزبانی ويژه‌ای برخوردار بود رفت و ست اول را با نتیجه 25 بر 20 واگذار کرد. تیم اصفهان ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 به سود خود به پایان رساند و ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 به حریف واگذار کرد و نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.
این دیدار در حضور محمدرضا داورزني رييس فدراسيون واليبال، اميرحسين منظمی مدير تيم‌های ملی واليبال، فرشاد پيوس، هادی ساعی و علی قلی زاده قهرمان ووشو جهان برگزار شد.
فرهاد كاوه آهنگران، امير نساج، حميد طالبی، بابک گيويان‌پور، جمال سجادی، معين خدايی، فرزاد اله‌ياری، مجيد فدوی، حميد جعفری، فرهاد وزيری، غلامحسين اله‌ياری، محسن استكی به عنوان بازیکن، مهرداد سلطانی به عنوان مربی، غلامعليی اميری به عنوان سرپرست و همراهی سعيد سامانی ترکیب تیم شهرداری اصفهان را تشکیل دادند.
بابک گیویان‌پور از تیم شهرداری اصفهان عنوان بهترین دریافت‌کننده این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
15119/118/1
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 260592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسداله موسوی RO ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
    1 0
    سلام : از حمایت ورزشکاران و پشتیبانی از جوانان قدردانی میکنم موفقیعت شما را آرزومندم .