۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
«متولد 65» به سینما فلسطین رسید

فیلم سینمایی «متولد 65» که به تازگی در سینماهای کشور اکران شده، در سینما فلسطین اصفهان به روی پرده رفت.



به گزارش ایمنا، «متولد 65» نخستین فیلم بلند مجید توکلی است که با همراهی سیدرضا میرکریمی به‌عنوان مشاور و محمد مهدی عسگرپور به‌عنوان تهیه‌کننده ساخته شده است.
«متولد 65» در بخش نگاه ‌نو سی ‌و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود و مورد توجه بسیاری از جوانان و فیلم دوستان واقع شده و در هر دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی جشنواره، کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد.
«متولد 65» همچنین در بخش جایزه خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول جوان) دهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نیز کاندیدای دریافت جایزه بود.
در خلاصه این فیلم آمده است: امیر (پدرام شریفی) و الهام (هنگامه حمید زاده) در سالروز آشنایی شان تصمیم می گیرند خودشان را جای افراد مختلف جا بزنند و در شهر شیطنت هایی انجام دهند. اما این تصمیم سرانجام خوشی ندارد و...
شاید چیزی که در این فیلم به چشم می آید این باشد که فیلم «متولد 65» بر خلاف نامش، مانیفست دهه شصتی‌ها نیست بلکه فقط کاراکترهای اصلی فیلم متولد دهه 60 هستند و بر اساس ماجرای فیلم واکنش‌های یک دختر و پسر دهه شصتی در مواجهه با شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه و فاصله‌های طبقاتی را رقم زده است.
از امروز این فیلم در اصفهان به نمایش در می آید و علاقه مندان می توانند برای دیدن آن به سینما فلسطین مراجعه نمایند./
12162/132
 
کد خبر 255105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.