جوانان این سرزمین یاوران پایدار و استوار ولایت

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس طی پیامی سیزده آبان و روز دانش آموز را گرامی داشت و گفت: جوانان این سرزمین یاوران پایدار واستوار ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی طی پیامی یوم الله سیزدهم آبان ماه را روزی دانست که جوانان و فرزندان آگاه ملت به لطف دیانت، بصیرت وشجاعت مثال زدنی خویش رقم زده و جهان و جهانیان را به تعظیم در برابر جوشش و خروش اسلامی و انقلابی وا داشتند.
در متن پیام رییس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی آمده است؛
 بسم الله الرحمن الرحیم
«...‌و ذَکِّرهُم بِاَیـّـامِ اللّهِ اِنَّ فى ذلِکَ لاَیـات لِکُلِّ صَبّار‌شَکور»
حیات باشکوه ملت پرآوازه وغیورایران اسلامی، بر درخشان‌ترین صفحات خود منقش به یادوخاطره ایام الله مقدس ومنوری است که جلوه‌های ایمان و مجاهدت مردان و زنان و جوانان خداجوی این خاک سربلند را بر صفحات زرین تاریخ اسلام و ایران ثبت و ضبط گردانیده است.
نمونه  کم نظیر و چشم و چراغ این روزهای پرافتخار، یوم الله سیزدهم آبان ماه است، روزی که جوانان و فرزندان آگاه ملت به لطف دیانت، بصیرت وشجاعت مثال زدنی خویش رقم زده و جهان و جهانیان را به تعظیم در برابر جوشش و خروش اسلامی و انقلابی وا داشتند.
بی تردید اقتدار وعظمت وصف ناپذیر این جوانان در حساس ترین و تاریخی‌ترین دوران تاریخ از تبعید وقیام، تا تحکیم و اعتلای نهضت جهانی خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه، اوج افتخار و شکوفائی را به ارمغان آورد.
و مایه مباهات است که امروز نیز مجاهدان تاریخ ساز وطن، جوانانی برومند از همان تبارند، و جوانان این سرزمین یاوران پایدار و استوار ولایت اند.
مبارزانی هشیار و آگاه، که راسخ و دلیر در صحنه‌های دفع فتنه‌های پلید داخلی و خارجی و نیز دفاع از حریم اهل بیت سلام‌الله‌علیهم در برابر اربابان وایادی تکفیروالحاد جهانی قد علم کرده و بیرق شرف و شهادت را لحظه ای از کف ننهادند.
و اکنون روز دانش آموز، روزافتخار و مباهات ما به وجود دانش آموزان فهیم میهن و تجدید عهد و پیمان با مجاهدان وشهدای دانش آموزاست که درس آزادگی و بصیرت آنان، در کنار بیعت ناگسستنی شان بامولا وامام دوران کلاس پرباری از درس آزادگی و آزادمردی است.
به روان شهیدان دانش‌آموز درود می‌فرستیم، برمعلمان مومن، این پرورش‌دهندگان جوانان فداکار ومسلمان سلامی خالصانه تقدیم می داریم، و خادمان و جویندگان علوم اسلامی ومعارف انسانی که حیات طیبه را معنا وارزشی دوچندان بخشیده اند تکریم وتجلیل می نماییم.
ضمن گرامیداشت این یوم الله دشمن‌شکن، حضور همیشگی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه روحانیون معزز، فضلا، معلمین و دانش‌آموزان گرانقدر واستکبار ستیز ایران اسلامی در راهپیمائی باشکوه روز سیزدهم آبان ماه را نعمت و موهبتی الهی برمی شماریم.
انشاالله که در ظل الطاف حق تعالی وسایه ی پرخیر ولی آگاه و فرزانه دوران حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی که ۱۳آبان را نمادی بسیارمهم و دارای معانی فراوان توصیف فرموده اند، توفیق درک این معانی ژرف، بر پویندگان طریق حق وعدالت روزافزون گردیده و رشد واعتلای علمی و اعتقادی جوانان این سرزمین ایمان و شهادت، سپری مستحکم در برابر کید ظالمین و مستکبرین جهانخوار درسراسر بلاد اسلام؛ و مایه مجد و سربلندی جامعه جوان و آینده ساز دانش آموزی ایران اسلامی گردد./08122
 
کد خبر 253831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.