نمایشگاه عکس خدمات شهری را در فضای باز ببینید

نمایشگاه عکسی با عنوان «خدمات شهری» در خیابان چهاباغ روبروی خیابان شیخ بهایی برپاشده است.

به گزارش ایمنا، مسیح مساوات هنرمند عکاس این مجموعه  به خبرنگار ایمنا اظهرا داشت: تعداد 20 عکس با موضوع خدمات شهری برای نخستین بار به صورت عمومی و در فضای باز به نمایش گذاشته شده اند.
وی افزود: این آثار با محوریت کارگران خدمات شهری عکاسی شده اند که در دو دو بخش شامل کارگران فضای سبز و کارگران نظافت شهری  خلق شده اند.
این هنرمند عکاس ضمن اشاره به این که دیده شدن این گروه جامعه و زحمات و تلاش آن ها علت انتخاب موضوع کارگران خدمات شهری برای او بوده است، گفت: بسیاری از خدمات این قشر از اجتماع دیده نمی شود و آن ها از امکانات بسیار اندکی حتی در هنگام کار برخوردارند،.
مساوات ادامه داد: عکس های ارائه شده، به صورت سیاه و سفید هستند و تنها کارگران یعنی اشخاص مورد نظر من در آثار بخ دلیل این که قصد داشتم از زمینه مجزا شوند، به صورت رنگی دیده می شوند، به عبارت دیگر، کارگران فضای سبز با لباس سبز و کارگران نظافن شهر با لباس نارنجی دیده می شوند و زمینه کار، سیاه و سفید است.
مسیح مساوات نصریح نمود: برای تهیه این عکس ها از بهمن ماه سال جاری فعالیت خودم را آغاز کردم و تا اردیبهشت ماه ادامه یافت.
مسیح مساوات درباره فعالیت های خود در هنر عکاسی گفت: من در سال 1377 در شهر اصفهان متولد شدم و در حال حاضر در رشته کامپیوتر در مقطع دیپلم درحال تحصیل هستم. عکاسی را از حدود 4 سال قبل اغاز کردم و یک سال نیم قبل به صورت حرفه ای وارد این رشته شدم. نمایشگاه عکس خدمات شهری، نخستین نمایشگاه انفرادی من است که پیش از این به صورت اختصاصی تنها برای مشئولین شهری ارائه شد و اکنون در فضای باز خیابان شیخ بهایی به صورت عمومی مورد بازدید قرار می گیرد.
علاقمندان می توانند نمایشگاه عکس «خدمات شهری» را تا ساعت 20 پنج شنبه 8 مهرماه در خیابان چهارباغ، خیابان شیح بهایی، روبروی مجسمه شیخ بهایی ببینند.12168/135
کد خبر 249214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.