ثبت نام 540 قرآن پژوه در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان لنجان

رئیس اداره شهرستان لنجان گفت: همزمان با اجرای پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان لنجان 540 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: براساس سهمیه ای که سازمان اوقاف و امور خیریه برای پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم شهرستان لنجان مشخص کرده بود 529 نفر باید در سال جاری جذب این طرح در این شهرستان می شدند که خوشبختانه با پی گیری های انجام شده تاکنون 540 نفر در این طرح ثبت نام کرده و از مزایای این طرح استفاده می کنند.
وی در ادامه افزود: با اجرای این طرح قرآن پژوهان خواهر و برادر در رشته های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء حفظ کل قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن و ... شرکت می کنند و با گذراندن دوره های قرآنی زیر نظر مربیان مجرب از مزایای این طرح بهرمند می شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه بیان کرد: این طرح در 5 مجموعه آموزشی مجزا و با 10 کلاس آموزشی زیر نظر 5 مربی قرآنی مجرب با نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار می شود که در پایان سال از افراد شرکت کننده در این طرح آزمون گرفته می شود و در صورت کسب نمره قبولی به آن ها مدرک معتبر از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه اعطاء می شود./
12135/135
 
کد خبر 248918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.