جدایی بی‌سروصدای سرمربی پیشین

سرمربی موقت فصل گذشته سپاهان جایی در کادر فنی جدید این تیم ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرارداد کادر فنی سپاهان شب گذشته به صورت رسمی در هیئت فوتبال استان اصفهان به ثبت رسید. به این ترتیب، عبدالله ویسی (سرمربی)، کریم قنبری (دستیار اول)، مجید بصیرت (دستیار دوم)، علی لسان فولادی (مربی دروازه‌بان‌ها)، رافائل فوگاگیرو (مربی بدنساز)، مهدی اخوان (سرپرست) و یعقوب پیری (مدیر رسانه‌ای) اعضای کادر فنی تیم اصفهانی در فصل جدید را تشکیل خواهند داد.
روز گذشته خبری هم مبنی بر اضافه شدن حسام فتاحی (سرمربی پیشین تیم جوانان سپاهان) به کادر فنی این تیم منتشر شد. همچنین قرار است علی‌اکبر دهقان، بازیکن سابق سپاهان و ذوب‌آهن در دهه 70 و همبازی پیشین ویسی نیز به عنوان دستیار سوم به کادر فنی اضافه شود.
نکته جالب آنکه پس از حضور ویسی در سپاهان سرمربی موقت پیشین این تیم خیلی بی‌سروصدا از کادر فنی کنار گذاشته شد. قاسم زاغی‌نژاد که طی چند فصل متوالی دستیار زلاتکو کرانچار، حسین فرکی و ایگور استیماچ بود پس از استعفای این آخری در چهار مسابقه از لیگ برتر و یک دیدار از لیگ قهرمانان آسیا هدایت سپاهان را به عهده گرفت که حاصل آن 2 برد و سه باخت بود.
زاغی‌نژاد که کارش را در سپاهان با 2 برد پیاپی آغاز کرد، در ادامه چندان موفق نبود تا فصل سیاه طلایی‌پوشان برای او و سپاهان به تلخی به پایان برسد. پس از روی کار آمدن ویسی هم این مربی دیگر جایی در کادر فنی سپاهان نداشت.
/13
 
کد خبر 238759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.