​رئیس دانشگاه آزاد اصفهان استعفا داد/ مسؤول امور اجرایی دانشگاه منصوب شد

در پی استعفای احمدعلی فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، مسؤولیت امور اجرایی واحد اصفهان به پیام نجفی محول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا  در پی استعفای احمدعلی فروغی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، طی صدور حکمی از سوی حمید میرزاده مسؤولیت امور اجرایی واحد اصفهان به پیام نجفی؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد اصفهان محول شد.
در حکم حمید میرزاده؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به پیام نجفی آمده است: با توجه به استعفای جناب آقای دکتر احمدعلی فروغی ابری، بدین‌وسیله مسؤولیت امور اجرایی آن واحد به جنابعالی محول می‌شود.
 میرزاده در این حکم تأکید کرده است: ضرورت دارد در مراسم شایسته‌ای با هماهنگی سازمان مرکزی از خدمات ارزنده ایشان تجلیل به عمل آید. از خداوند منان برای جنابعالی توفیق بیشتر را آرزومندم.
احمدعلی فروغی ابری؛ با مرتبه استاد تمام، 29 سال ریاست واحد اصفهان(خوراسگان) را بر عهده داشته است، او دارای مدرک دکتری برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه ایالتی کانزاس آمریکاست و راه‌اندازی 75 رشته تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و دکتری و مدیر مسؤولی دو مجله معتبر علمی و پژوهشی تحت عنوان دانش و پژوهش در واحد خوراسگان و دانش و پژوهش در علوم تربیتی و دانش و پژوهش در روانشناسی از جمله اقدامات اجرایی و علمی وی است.
همچنین از جمله فعالیت‌های اجرایی و علمی پیام نجفی علاوه بر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نیز می‌توان به مدیر مسئولی مجله بین‌المللی بازیافت مواد عالی در کشاورزی و مجله زمین‌شناسی، محیط‌زیست و علوم بهداشتی، دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت جهادی از تئوری تا عمل و اولین همایش ملی کشت سلول و بافت گیاهی و مدیریت و اجرای 15 طرح پژوهشی اشاره کرد.
کد خبر 236062

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.