آرت بوک فیلم «بادیگارد» به بازار می‌آید

کتاب آرت بوک فیلم «بادیگارد» با جزییات ساخت فیلم از مراحل اولیه تحقیق و نگارش فیلمنامه تا پایان مراحل فنی فیلم به زودی به بازار می آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کتاب آرت بوک فیلم «بادیگارد» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با تصاویر منتشر نشده و شرح تمامی جزئیات مربوط به ساخت این فیلم به زودی روانه بازار می‌شود.
براساس آنچه از سوی گروه تولید این آرت بوک اعلام شده است در کتاب فیلم «بادیگارد» بیش از ۵۶۲ عکس، کانسپت و استوری بورد از فیلم برای اولین بار در ۱۷۲ صفحه منتشر می‌شود. در این کتاب به شرح تمامی جزئیات ساخت فیلم از مراحل اولیه تحقیق و نگارش فیلمنامه تا پایان مراحل فنی فیلم اشاره شده است. بخش دیگری از این کتاب نیز به شرح ساخت صحنه های ویژه اکشن فیلم نیز اختصاص دارد و این صحنه ها در این کتاب مورد بررسی و بازبینی تصویری قرار گرفته است.
تولید آرت بوک برای فیلم های سطح اول سینمای جهان امری طبیعی و مرسوم است.
در فیلم سینمایی «بادیگارد»، بیشترین تعداد استوری بود و کانسپت برای فیلمبردای صحنه های حساس فیلم طراحی شده بود که جزئیات این موضوع در این کتاب منتشر خواهد شد.
آرت بوک کتاب عکس محوری است که در آن جزئیات تولید یک فیلم سینمایی همراه با تصاویر مربوط به مراحل مختلف ساخت نظیر پیش تولید، تولید، پشت صحنه، کانسپت، استوری بورد و... همراه با توضیحات لازم پیرامون مراحل مختلف آن تهیه و تنظیم شده و روانه بازار می‌شود./
کد خبر 229607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.