تیمی برای یاری کودکان کار/ اصفهانی‌ها در تدارک دیدار با یاران "آمیتا باچان"

سرپرست تیم فوتسال هنرمندان اصفهان گفت: قصد داریم بازیگران مطرح هند مثل سلمان خان و آمیتا باچان را در رأس تیم هنرمندان هند به اصفهان دعوت کنیم و با حضور این بازیگران سرشناس، بازی‌های دوستانه‌ای در راستای اهداف نیکوکارانه خود برگزار کنیم.

"سید محمدرضا ممتاز" در گفتگو با ایمنا در مورد چگونگی تشکیل تیم فوتسال هنرمندان اصفهان اظهار داشت: تیم هنرمندان اصفهان حدود یک سال پیش به همت موسسه نیکوکاری "سرمد" و با هدف کمک به کودکان کار تشکیل شد که متشکل از عوامل، دست‌اندرکاران و بازیگران عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون اصفهان است.
وی با اشاره به شعار امسال این تیم که ورزش هنرمندانه است، افزود: هدف ما از برگزاری مسابقات، کسب درآمد برای بچه‌های کار است. شب گذشته در دیداری دوستانه‌ در سالن شهید سجادی به مصاف تیم سلتیک که یکی از تیم‌های دسته یک است رفتیم اما دیدارهای خیرخواهانه خود را با تیم‌های مطرح همچون تیم هنرمندان کشور برگزار می‌کنیم.
ممتاز با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای دعوت از تیم‌های هنرمندان هند و ترکیه برای برگزاری دیدارهای خیرخواهانه در اصفهان است، گفت: اردلان محمدی، دانیال معتمدزاده و بنده اعضای هیئت مدیره تیم را تشکیل می‌دهیم؛ سرمربی‌گری تیم بر عهده آقای سروری است و خودم هم به عنوان سرپرست در این تیم انجام وظیفه می‌کنم.
سرپرست تیم فوتسال هنرمندان اصفهان بیان داشت: رایزنی‌ با یکی از شرکت‌های فیلم‌سازی هندوستان از طریق اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انجام خواهد شد. قصد داریم بازیگران مطرح هند مثل سلمان خان و آمیتا باچان را در رأس این گروه به اصفهان دعوت کنیم و بتوانیم با حضور این بازیگران سرشناس، بازی‌های دوستانه‌ای در راستای اهداف نیکوکارانه خود برگزار کنیم.
وی ادامه داد: تیم ما بعد از تیم هنرمندان کشور، اولین تیم هنرمندان در سطح شهرستان‌ها است. یکی از اهداف اصلی ما ایجاد فضای نشاط و شادابی برای کودکان کار است و این بچه‌ها مسابقات ما را از نزدیک تماشا می‌کنند.
/44
کد خبر 220587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.