درگاه اینترنتی ترویج فرهنگ استاندارد راه اندازی شد

درگاه اینترنتی ترویج فرهنگ استاندارد با هدف فرهنگ سازی و آموزش های همگانی به مناسبت 22 مهر، روز جهانی استاندارد راه اندازی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، این پایگاه اینترنتی به نشانی tarvijstandard.ir توسط واحد فناوری اطلاعات این اداره و به منظور گسترش فرهنگ استفاده از کالای استاندارد و آموزش های همگانی مرتبط راه اندازی شد.
پرتال ترویج فرهنگ استاندارد دارای محتوای متنوع و جذاب در زمینه استاندارد است و برای نخستین بار به صورت متمرکز محتوای چند رسانه ای (مولتی مدیا) با موضوع استاندارد را در اختیار کاربران قرار می دهد.
این پرتال از قسمت های مختلفی همچون مقاله، پویانمایی (انیمیشن)، کلیپ، پوستر، نرم افزار و سرگرمی تشکیل شده است و سعی دارد محتوای مربوط با ترویج استاندارد را به صورت مستقیم در دسترس عموم قرار دهد.
در بخشی از این پایگاه اینترنتی، امکان ارسال مطلب برای درج در وب سایت توسط کاربران وجود دارد.
یکی دیگر از ویژگی های این پرتال، ایجاد کانال انتشار محتوا در سایت های مرجع و پر بازدید است که از آن جمله می توان به افتتاح کانال رسمی ترویج فرهنگ استاندارد در دو سایت ارائه کننده سرویس های اشتراک ویدئو و عکس اشاره کرد.
پرتال ترویج فرهنگ استاندارد در نخستین برنامه خود اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع استاندارد ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی کرده است و علاقه مندان تا پایان مهر امسال فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.
کد خبر 208322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.