۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
رکن آبادی زنده است؟

جریان‌سازی‌های رسانه‌ای و دیپلماتیک مقامات سعودی در برخورد با حضور یکی از شهروندان ایرانی در مناسک حج، این گمان را تقویت می‌کند که جنایت در منا یک حادثه صرف نبوده است، بلکه ممکن است یک عملیات با هدف ربایش یکی از دیپلمات‌های کارکشته ایرانی بوده باشد.

ترتيبات هوشمندانه امنيتي جمهوري اسلامي ايران در منطقه موجب شد دست برتر در اين نقطه استراتژيک از جهان با ايران باشد. دولتمردان آمريکايي بارها اعلام کرده‌اند که در صورت تعرض احتمالي به جمهوري اسلامي در عرض چند دقيقه اسرائيل -غده سرطاني منطقه- توسط هواداران جمهوري اسلامي از نقشه جهان پاک خواهد شد. يکي از ديپلمات‌هايي که طي دهه گذشته در ساماندهي مقتدرانه دوستداران جمهوري اسلامي در منطقه منشا اثر بود «غضفر رکن‌آبادي» است. 
اگر فرض را بر «حادثه» بودن جنايت در منا بگذاريم، چه دليلي داشت که دستگاه‌هاي سخن‌پراکني و منابع ديپلماتيک سعودي در يک حرکت سازماندهي شده اعلام کنند رکن‌آبادي وارد خاک عربستان نشده و اگر هم شده باشد شايد با نام ديگري وارد خاک سعودي شده است؟
سعودي‌ها اين دروغ بزرگ را در حالي بر زبان و تلکس‌هاي رسانه‌اي وابسته جاري ساخته‌اند که رکن‌آبادي در مقابل ديدگان هزاران حاجي و لنزهاي ده‌ها دوربين، بيانيه برائت از مشرکان را در عرفات قرائت کرد. 
ربايش ديپلمات‌ها و افراد موثر ايراني در منطقه غرب آسيا، سال‌هاست که در برنامه سرويس‌هاي اطلاعاتي صهيونيستي و حکام مرتجع عرب قرار دارد. حضور موثر رزمندگان لبناني در سوريه و سرافرازي آنان در تقابل با تجاوزهاي رژيم کودک‌کش، ديپلمات‌هاي ايراني مقيم در منطقه را در سرليست دستگاه‌هاي اطلاعاتي معاندان نظام اسلامي قرار داده است.
نداشتن اطلاعات کافي از استعداد نظامي و برنامه‌هاي رزمندگان لبناني و سوري، افرادي چون رکن‌آبادي را که بيش از 13 سال در اين منطقه خدمت کرده‌اند، هدف اول دستگاه‌هاي اطلاعاتي دشمن قرار داده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان
تذكر: مطالب منتشر شده در بخش "آن سوي خبرها" از منابع رسانه‌اي مختلف دريافت و منتشر مي‌شود و الزاما محتواي آن موضع و مورد تاييد اين خبرگزاري نمي‌باشد.
 
کد خبر 207509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.