نگاهی به نمایشگاه خودروهای کلایسک در ایران و جهان/ چنگال سرطان در كالبد ايرانيان+لینک و عکس

خبرگزاری ایمنا: در صورتیکه نتوانسته‌اید خبرهای سرویس علم و فناوری را در روز یازدهم بهمن‌ماه دنبال کنید، این مطلب را حتما بخوانید.

به گزارش ایمنا شاید روز شنبه آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بوده‌اید که فرصت مطالعه اخبار و رویدادهای دنیای علم و فناوری را در این روز نیافته‌اید. ما در جمع‌بندی روزانه اخبار سرویس علم و فناوری در تاریخ یازدهم بهمن‌ماه، مهمترین خبرها، مقالات، گزارش ها این روز را برایتان گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

در روز گذشته سرویس علم و فناوری به بهانه برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در اصفهان، به بررسی این نمایشگاه و معرفی نمایشگاه های برجسته خودروهای کلاسیک جهان در قالب یک گزارش پرداخت.
نمایشگاه خودروهای کلاسیک یک تقویم منظم جهانی دارد/ با مشهورترین نمایشگاه‌ خودروهای کلاسیک در جهان آشنا شوید
خبرگزاری ایمنا: برگزاری نمایشگاه و انواع گردهمایی های خودروهای کلاسیک در کشورهای صاحب سبک و صنعت خودروسازی دنیا سالهاست که دیگر به شکل یک برنامه مدون درآمده که با قرارگرفتن درجداول سالیانه برگزارمی شود. در کشورهایی همچون ایالات متحده، آلمان، انگلستان و ایتالیا حداقل بیش از سالی ۲ تا ۳ نمایشگاه مناسب کلاسیک در عالی ترین سطح استاندارد و با کیفیت بسیار بالا برگزار می شود... (ادامه مطلب)
در مقاله ای در سرویس علم و فناوری ایمنا روز گذشته به معرفی ادویه جات موثر در درمان و پیشگیری از دیابت پرداختیم.
دارچین ویران کننده سطح گلوکز است/ "استویا" شیرین‌ کننده‌ای امن برای بیماران دیابتی
خبرگزاری ایمنا: نگاهی دقیق تر در شیوه زندگی و رژیم غذایی و خوردن غذاهایی که با دیابت مبارزه کند مفید است... (ادامه مطلب)
با توجه به قرارگیری در هفته ملی سرطان،  روز گزشته در سرویس علم و فناوری اینفوگرافی با موضوع سرطان را منتشر کردیم.
اينفوگراف/ چنگال سرطان در كالبد ايرانيان
خبرگزاري ايمنا: اين روزها سرطان قربانيان زيادي را به ويژه در منطقه خاورميانه مي‌گيرد كه علت اصلي آن عدم آگاهي مردم و تغيير سبك زندگي آنها است... (ادامه مطلب)
روز گذشته رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با تاوجه به کاهش سرانه مصرف شیر در کشور در گفتگو با ایمنا بر لزوم لزوم فرهنگ‌سازی مصرف شیر در جامعه تاکید کرد.

دبيرخانه دائمي شير در اصفهان تاسيس شود/ لزوم فرهنگ‌سازی مصرف شیر در جامعه
خبرگزاري ايمنا: تاسيس دبيرخانه دائمي شير در اصفهان كه روز گذشته در كنار برگزاري نخستين همايش شير در اصفهان مطرح شد موجب فرهنگ‌سازي مصرف شير در جامعه خواهد شد... (ادامه مطلب)
سرویس علم و فناوری ایمنا روز گذشته به مناسبت هفته ملی سرطان خبرهایی را در این خصوص روی خروجی خود منتشر کرد.
سرطان ریه در میان زنان اروپایی خودنمایی می‌کند
خبرگزاری ایمنا: آخرین بررسی‌های سالانه تومورشناسی زنان اروپا نشان می‌دهد که میزان مرگ و میر ناشی از سرطان ریه در آنها بیشتر از مرگ زنان در اثر ابتلا به سرطان ریه است... (ادامه مطلب)
غذاهای سرخ کرده خطر بروز سرطان سینه را افزایش می‌دهد
خبرگزاری ایمنا: مواد سرخ کرده و کنسروی و نیز رژیم غذایی غلط با چاقی زنان ارتباط مستقیم دارد که این عامل میزان سرطان سینه را بالا می‌برد... (ادامه مطلب)
در روزشمار روز گذشته به بررسی زندگی نامه "تئودور ویلیام ریجاردز" برنده نوبل شیمی در سال ۱۹۱۴ پرداختیم.
تولد "تئودور ویلیام ریجاردز" برنده نوبل شیمی در سال ۱۹۱۴
خبرگزاری ایمنا: ‍۱۴۷ سال پیش در چنین روزی تئودور ویلیام ریچاردز دانشمند و شیمیدان سرشناس آمریکایی دیده به جهان گشود. شهرت این دانشمند بزرگ بخاطر مشخص کردن جرم اتمی نسبی بسیاری از عناصر شیمیایی است که به همین خاطر نیز جایزه نوبل شیمی سال ۱۹۱۴ به وی اهدا شد... (ادامه مطلب)
سایر خبرهای سرویس علم و فوناوری ایمنا در روز گذشته به شرح زیر است:
پیشرفت‌های بخش نانو الگو و معیاری برای پیشرفت در تمام بخش‌های کشور است
خبرگزاري ايمنا: مردم بايد آثار فناوري نانو را در محيط زندگي خود ببينند، پيشرفت‌هاي بخش نانو الگو و معياري براي پيشرفت كشور در تمام بخش‌ها است... (ادامه مطلب)
مصرف فیبر زیاد، خطر مرگ را تا ۱۶ درصد کاهش می‌دهد
خبرگزاری ایمنا: غذاهای حاوی فیبر خطر مرگ زودرس را کاهش می‌هد. کسانی که ۲۰ درصد مصرف فیبر داشتند به احتمال ۱۶ درصد کمتر در اثر بیماری می میرند... (ادامه مطلب)
مصرف آووکادو خطر بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد
خبرگزاری ایمنا: آووکادو درختی است که در مناطق گرم و استوایی می‌روید و میوه‌ای سبز رنگ با هسته‌ای درشت دارد... (ادامه مطلب)

محصول جدید کمپانی ZTE معرفی شد+عکس و مشخصات فنی
خبرگزاری ایمنا: شرکت ZTE پس از معرفی گوشی های میان رده یک مدل جدید با نام ZTE Blade S۶ را رونمایی کرده که این محصول را شبیه به آیفون ۶ اپل طراحی کرده است... (ادامه مطلب)
نوع تبليغات و بازاريابي فست‌فودها فريبنده است
خبرگزاری ایمنا: نوع تبليغات و بازاريابي فست‌فودها فريبنده است و افراد را دچار عادات غذايي ناسالم مي‌كند، از طرفی استفاده زياد از طعم دهنده ها ،روغن هاي اشباع، مواد قندي و نمك طعم خوشمزه اي به اين نوع غذاها مي دهد و ذائقه افراد را گمراه مي كند... (ادامه مطلب)
اولین سری "Galaxy J" سامسونگ معرفی شد+عکس و مشخصات
خبرگزاری ایمنا: اولین گوشی از سری J سامسونگ بانام Galaxy J۱ معرفی شد. امسال سامسونگ دو سری جدید به گلکسی ها اضافه کرده است... (ادامه مطلب)
پایداری طرح تحول سلامت ،نیازمند تامین منابع است
خبرگزاری ایمنا: دبیر علمی همایش بین‌المللی تحول پایدار در نظام سلامت، رویکردها و چالش‌ها گفت: پایداری طرح تحول نظام سلامت، نیازمند پایداری در منابع آن است که با عنایت به محدودیت منابع و تغییرات و تحولات اقتصادی که با آن درگیر هستیم بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد... (ادامه مطلب)
تصاویر نمونه اولیه "Galaxy S۶" منتشر شد

خبرگزاری ایمنا: وب سایت فون آرنا تصویری از نمونه اولیه گلکسی اس ۶منتشر کرده است... (ادامه مطلب)
بررسی فنی خودروی جدید" JAC J۵"+عکس
خبرگزاری ایمنا: خودروی جدید از سوی کمپانی JAC با نام مدل JAC J۵ عرضه شده است... (ادامه مطلب)

بیش از ۱ میلیارد دستگاه اندرویدی در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است

خبرگزاری ایمنا: آمار بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۴ حاکی از این است که گوشی های اندروید از مرز ۱ میلیارد دستگاه عرضه شده در سال گذشت... (ادامه مطلب)
روز گذشته در سرویس علم و فناوری در بخش چند رسانه ای،  ویدیویی از مراسم ویندوز 10 با قابلیت های جدید آن را منتشر کردیم.
فیلم/ رونمایی مایکروسافت از "ویندوز ۱۰"
خبرگزاری ایمنا: شرکت مایکروسافت از ویندوز ۱۰، جدیدترین سیستم عامل خود همراه با قابلیت های تازه، رونمایی کرد... (ادامه مطلب)
/66
کد خبر 178785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.