سینما فرهنگیان اصفهان دارای سرور دیجیتال شد

خبرگزاری ایمنا: مدیر سینما فرهنگیان اصفهان از مجهز شدن سالن این سینما به سرور، سیستم پخش دیجیتال خبر داد.

حسن داوری با بیان این مطلب به خبرنگار فرهنگ و هنر ایمنا گفت: این سرور ساخت ایران است وپس از انجام مکاتبات با سینما شهر تهران توسط داریوش باباییان تهیه کننده شناخته شده سینما، تجهیز سینما به آن میسر شد.
او ادامه داد: همزمان با تجهیز سالن فرهنگیان به این سرور، فیلم پنج ستاره اولین ساخته مهشید فشار زاده در این سالن اکران شده است.
وی همچنین در رابطه با میزبانی این سینما در بیست و هشتمین جشنواره فیلم و کودک اصفهان افزود: احتمال بهره برداری از سینما فرهنگیان به عنوان یکی از سالن ها در جشنواره امسال وجود دارد و در این جهت مورد بازدید قرار گرفته است.
شایان ذکر است؛ سینما فرهنگیان اصفهان در سال ۱۳۴۴ در خیابان حافظ اصفهان راه اندازی شد و در آن زمان با عنوان سینما مهتاب فعالیت خود را آغاز کرد. این سینما پس از انقلاب اسلامی ایران در اختیار بنیاد شهید قرار گرفت و در سال ۱۳۶۸ به سازمان آموزش و پرورش اصفهان واگذار شد و از آن زمان با عنوان سینما فرهنگیان به کار خود ادامه داد.
این سینما در سال گذشته با تعویض کامل صندلی‌ها، کف پوش، پرده نمایش، آکوستیک، رنگ آمیزی کامل، نور پردازی ال ای دی، ام دی اف کردن دیواره ها و ... به طور کامل بازسازی و نوسازی شد.
کد خبر 159427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مطهره ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    با سلام خدمت تمام کارکنان محترم سینما فرهنگیان.من از شما در واستی دارم و درخواستم به این شرح است که لطفا از آقای حامد آهنگی دعوت کنید که بیایند اصفهان و حدود 1 هفته ای باشند و برنامه اجرا کنند خواهش می کنم که امسال هم در کیش حضور داشتند.من برای آمدن ایشان به اصفهان و سینما فرهنگیان لحظه شماری می کنم با تشکر

    پاسخ سایت: 0

  • میثم اکبرپوری ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    1
    آکوستیک نه آگوستیک.

    پاسخ سایت: 0