سپاهان ۹۳ استارت زد/ محرم با لباس شخصی آمد، کرمی غایب بود

خبرگزاری ایمنا: تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای فصل جدید زیر نظر زلاتکو کرانچار آغاز شد.

به گزارش ایمنا، بر خلاف زمان اعلام شده این تمرین با یک ساعت تاخیر و از حدود ساعت ۱۹ در زمین جروکان زیر نظر زلاتکو کرانچار که اخیراً به اصفهان آمده است آغاز شد. مجید بصیرت و رسول خوروش جدیدترین چهره‌های کادر فنی و سرپرستی سپاهان به شمار می‌رفتند که در این فصل به ترتیب به عنوان کمک مربی و سرپرست به سپاهان اضافه شده‌اند.
نخستین تمرین پیش فصل طبیعتاً غایبان زیادی داشت و به جز دو ملی پوش حاضر در برزیل، چند ملی پوش تیم‌های ملی جوانان و امید نیز در تمرین غایب بودند ضمن اینکه از بین خریدهای جدید سپاهان تنها رسول نویدکیا در تمرین حضور داشت و وریا غفوری به دلیل پیگیری برای حل مشکلش با باشگاه نفت تهران و عبدالله کرمی در این تمرین غایب بودند.
بازیکنانی مثل جواهیر سوکای، علی احمدی، شهاب گردان و مهدی شریفی از جمله بازیکنان شاخص تمرین امروز سپاهان بودند ضمن اینکه محرم نویدکیا با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شده بود و علی حمودی نیز به دلیل مشکلات شخصی به اصفهان نیامده بود.
حدود صد نفر از تماشاگران از اولین تمرین تیم‌شان استقبال کرده بودند که در طول آن بازیکنان و کادر مربیگری تیم را تشویق کردند ضمن اینکه طبیعتاً در بین آنها بحث در مورد بازی های جام جهانی حسابی داغ بود.
پیش از این شایعاتی مبنی بر قهر محمود کریمی شنیده می‌شد که البته حضور امروز او در تمرین سپاهان نشان از واقعیت نداشتن چنین شایعاتی داشت.
/۱۷
کد خبر 150361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.