تصمیم‌گیری قیمت جدید تخم مرغ فردا در ستاد تنظیم بازار

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل شرکت تعاونی مرغ تخم‌گذار استان اصفهان گفت: تشکیل کارگروه ویژه برای تعیین قیمت تخم مرغ برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا در پی درخواست پرورش دهندگان مرغ تخمگذار مبنی بر افزایش قیمت تخم مرغ، از سوی مسئولان امر پیشنهاد شده فردا، کارگروه ویژه برای تصمیم‌گیری نهایی در خصوص قیمت تخم مرغ در جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل شود.
دبیر کانون انجمن‌های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار نیز در این خصوص، اظهار داشت: قیمت جدید تخم مرغ در کارگروه پیشنهاد شد و قرار است معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی طی نامه‌ای به ستاد تنظیم بازار اعلام کند.
سید فرزاد طلاکش معتقد است که قیمت پیشنهادی کارگروه، حاشیه سود اندکی برای مرغداران در نظر گرفته است.
وی به قیمت پیشنهادی تعیین شده در کارگروه ویژه اشاره‌ای نکرد و گفت: قیمت نهایی را باید ستاد تنظیم بازار اعلام کند.
در این خصوص مدیرعامل شرکت تعاونی مرغ تخم‌گذار استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایمنا، اظهار داشت: تاکنون قیمت این محصول را عرضه و تقاضا مشخص می کرده و هیچ نهاد و مرکزی برای تعیین قیمت تخم مرغ نقشی نداشته است.
محمدرضا نقشینه با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه ویژه برای تعیین قیمت تخم مرغ برای نخستین بار در کشور انجام می شود، تصریح کرد: تشکیل این کارگروه ویژه کار جدیدی است و باید مشاهده کرد فردا چه نتیجه گیری برای تعیین قیمت ها صورت می‌گیرد.
وی قیمت کنونی قیمت تخم مرغ درب مرغداری را ۳ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: با اعلام قیمت جدید از سوی کارگروه ویژه اگر قیمت تخم مرغ افزایش پیدا کند متقاضی خرید این محصول کاهش می یابد.







کد خبر 124025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.