محمد ترابیان نهمین مدیر عامل تاریخ سپاهان

خبرگزاری ایمنا: با انتخاب محمد ترابیان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نهمین مدیر عامل این باشگاه طی ۶۰ سال گذشته معرفی شد.

به گزارش ایمنا در اواخر مهرماه سال ۱۳۳۲ زنده یاد محمود حریری بازیکن اصفهانی تیم ملی فوتبال ایران شعبه‌ای از باشگاه فوتبال شاهین تهران را در اصفهان راه اندازی کرد و نام شاهین اصفهان را برای آن انتخاب کرد.
در سال ۱۳۴۶ باشگاه شاهین تهران منحل شد و شاهین اصفهان برای جلوگیری از انحلال مجبور به تغییر نام شد و نام سپاهان را که از نام‌های قدیمی شهر اصفهان بود برگزید. بعد از زنده یاد حریری در دهه ۶۰ مسعود تابش مدیریت باشگاه را بر عهده گرفت و در اوایل سال ۷۲ که سپاهان به سیمان سپاهان تغیر نام داد مهدی تاج مدیرعامل این باشگاه شد. بعد از تاج هم هاشم رضایی مدیرعامل سیمان سپاهان بود و در سال ۱۳۷۹ که پیشوند نام باشگاه به فولاد مبارکه تغییر پیدا کرد ابراهیم خلیلی و فرود احمدی هر کدام برای یکسال مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان شدند و سرانجام محمدرضا ساکت از مرداد ماه سال ۱۳۸۱ تا مرداد ۱۳۹۰ برای ۹ سال مدیر عامل سپاهان بود. 
با کناره گیری ساکت، علیرضا رحیمی به این باشگاه آمد و بعد از دو سال در نهایت هم جای خودش را به محمد ترابیان داد تا مدیر عامل جدید باشگاه سپاهان بعد از زنده یاد محمود حریری، مسعود تابش، مهدی تاج، هاشم رضایی، ابراهیم خلیلی، فرود احمدی، محمدرضا ساکت و علیرضا رحیمی نهمین مدیرعامل تاریخ باشگاه سپاهان باشد.
/55

کد خبر 119685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.