سامانه ۱۳۷
-
استانها«همیار شهردار» حرکت در مسیر صحیح شهروندمداری است
رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: «همیار شهردار» حرکت در مسیر صحیح شهروندمداری است.
-
شهر زندگیکاهش ۶۰ درصدی شکایات مردمی از آتش زدن ضایعات حاشیه زایندهرود
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست دی سال جاری تعداد ۹۱۸۳ تماس شهروندان، توسط کارشناسان این مرکز در سامانه ۱۳۷ ثبت شد و شاهد کاهش ۶۰ درصدی تماسهای مردمی درباره آتشزدن ضایعات در حاشیه زایندرود بودیم.
-
معاون شهردار قم خبر داد
استانهاافزایش اقبال به اتوبوسرانی در شهر قم
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برآوردها نشان میدهد اقبال عمومی نسبت به استفاده از اتوبوس در حملونقل شهری افزایش پیدا کرده است.
-
از ابتدای سال جاری تاکنون
شهر زندگیبیش از ۳۳۷ هزار پیام اصفهانیها در مرکز ۱۳۷ شهرداری ثبت شد
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری این کلانشهر ۳۳۷ هزار و ۲۸۶ پیام شهروندان را در سامانه ۱۳۷ ثبت کردند.
-
استانهاثبتنام ۴ هزار مازندرانی در سامانه جستوجوی شغل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تاکنون چهار هزار نفر از جویندگان کار در سامانه جستوجوی شغل ثبتنام و یکهزار کارفرما اعلام نیاز کردهاند که با کمک کاریابیها و فی حرفهای افراد جویای شغل ساماندهی میشوند.
-
در هفته سوم آذر ۱۴۰۲ انجام شد؛
شهر زندگیبرقراری بیش از ۱۰ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان/ شهروندان اتوبوسهای دودزا را گزارش کنند
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان در صورت مشاهده تردد اتوبوسهای دودزا در سطح شهر، موضوع را از طریق تماس با ۱۳۷ شهرداری گزارش دهند و اطمینان داشته باشند که همکاران ما در مناطق پانزدهگانه با جدیت این موارد را پیگیری میکنند.
-
شهردار منطقه ۶ مشهد خبر داد
استانها صدور بیش از ۱۸۰۰ اخطاریه سد معبر
شهردار منطقه ۶ مشهد از صدور بیش از ۱۸۰۰ اخطاریه سدمعبر به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
-
در هفته دوم آذر ۱۴۰۲ انجام شد؛
شهر زندگیبرقراری بیش از ۸ هزار تماس با ۱۳۷ اصفهان / درخواست شهروندان برای رسیدگی به پلهای مکانیزه
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته دوم آذر سال جاری کارشناسان این مرکز پاسخگوی بیش از هشت هزار تماس از سوی شهروندان بودهاند، گفت: ۳۰ مورد از این تماسها درباره خرابی پلهای عابر پیاده و رسیدگی به وضعیت پلهای مکانیزه بهویژه پل میدان آزادی بود.
-
طی هفته گذشته انجام شد؛
استانهاپاسخگویی به ۱۰ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ اصفهان
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته کارشناسان این مرکز پاسخگوی ۱۰ هزار تماس از سوی شهروندان این کلانشهر بودهاند، گفت: رسیدگی به خرابی آسفالت در خطوط بیآرتی مناطق سه و ۱۵ از جمله درخواستهای شهروندان بود که از طریق تماس با این سامانه مطرح شد.
-
طی هفته گذشته انجام شد
استانهاپاسخگویی به بیش از ۱۰ هزار تماس در سامانه ۱۳۷ اصفهان
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته کارشناسان این مرکز پاسخگوی بیش از ۱۰ هزار تماس از سوی شهروندان این کلانشهر بودهاند، گفت: ۳۳۰۰ مورد از این تماسها درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.
-
استانهاارتقای سطح نظارت شهروندان در مدیریت شهری با اجرای «طرح شهربان»
بر اساس طرح شهربان شهروندانی که بیشترین تماس را با ۱۳۷ داشته باشند، میتوانند در دوره آموزشی مربوطه شرکت و در صورت کسب امتیاز لازم، نشان «شهربان» را دریافت کنند.
-
پارلمان شهریهدایت و ساماندهی ۱۲۰ کارتنخواب انجام شد
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بارش باران تمام اکیپهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان جهت هدایت و ساماندهی کارتنخوابها آمادهباش هستند و در این راستا ۱۲۰ کارتنخواب ساماندهی شدند.
-
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مطرح کرد:
پارلمان شهریدرخواست شهروندان از ۱۳۷ اصفهان برای جمعآوری سگهای بلاصاحب
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شده است، گفت: در این مدت فراوانی تماسهای شهروندان مرتبط با موضوع سگهای بلاصاحب از مناطق ۱۲، ۱۵ و ۴ شهرداری اصفهان بوده است.
-
استانهادعوت از شهروندان یزدی برای مشارکت در جمعآوری زباله خشک با نصب برنامه بازپس
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: شهروندان یزدی میتوانند با نصب برنامه بازپس در جمعآوری زباله خشک مشارکت خود را با شهرداری افزایش دهند.
-
پارلمان شهریبرقراری ۱۱ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ اصفهان در هفته گذشته
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی حدود ۱۱ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.
-
استانهابرقراری ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: ماه گذشته، ۱۰ هزار تماس مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در رابطه با موضوعات مختلف برقرار شده است.
-
شهردار قزوین خبر داد:
استانهاپاکسازی معابر وزمینهای غیرمحصور قزوین از علفهای هرز
شهردار قزوین گفت: هرس علفهای خشک معابر و زمینهای غیرمحصور سطح شهر قزوین با هدف پیشگیری از حریق و حذف زوائد بصری توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره شش سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شد.
-
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مطرح کرد:
پارلمان شهریرفع سد معبر، خواسته ۴۵۰ شهروند اصفهانی در تماس با ۱۳۷ طی هفته گذشته
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته گذشته حدود ۹ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است، گفت: در این مدت ۴۵۰ مورد از تماسهای شهروندان مناطق سه، پنچ و هشت شهرداری اصفهان مربوط به مسئله سد معبر بود.
-
رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان:
استانهاآییننامه اجرایی «مردم سلام» به مدیران مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان ابلاغ شد
رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: دستورالعملی توسط مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری این کلانشهر به مدیران مناطق پانزدهگانه و ناژوان در روز بیستونهم شهریورماه بهعنوان آییننامه اجرایی ویژه برنامه «مردم سلام» با هدف تکریم شهروندان ابلاغ شده است.
-
استانهاپاسخگویی به ۹۰ درصد از پیامهای ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال شده است، گفت: تاکنون ۹۰ درصد از پیامهایی که بازخوردگیری و ثبت شده، پاسخگویی شده است.
-
شهردار قزوین:
استانهاآرامستان بهشت کوثر قزوین آمادهسازی میشود
شهردار قزوین گفت: آمادهسازی آرامستان بهشت کوثر به مساحت ۸۸ هکتار با هدف ایجاد ظرفیت جدید در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
-
پارلمان شهریتغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
مدیر روابطعمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی این کلانشهر را تشریح کرد و گفت: این اقدام با هدف سرویسدهی مطلوبتر به شهروندان انجام شده است.
-
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان:
استانهابخش بازخوردگیری اینترنتی سامانه ۱۳۷ اصفهان فعال شده است
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال شده است، گفت: فاز نخست این بخش در مورد نظافت و جمعآوری زباله است و شهروندان بهصورت اینترنتی و آنلاین میتوانند نظرات خود را مطرح کنند.
-
استانهامشارکت سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در طرح میزبانی از زائران اربعین
سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در طرح میزبانی از زائران اربعین، برای ایجاد مشارکت بین شهروندان همکاری میکند.
-
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان مطرح کرد:
استانهابرقراری ۹ هزار تماس تلفنی با ۱۳۷ اصفهان / لزوم ترمیم سنگفرش پیادهروی بزرگراه شهید کشوری
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی بیش از ۹ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.
-
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان:
استانهاشهروندان اصفهانی هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار بار با سامانه ۱۳۷ تماس گرفتند
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.
-
استانهاتجلیل از شهروندان مشارکتجو در منطقه ۱۱ اصفهان
مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با کمیته نظارتی شورای اسلامی این کلانشهر، از ۱۰ نفر اول تماس گیرنده با سامانه ۱۳۷ این منطقه با حضور اعضای کمیته نظارتی، رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی و رئیس کمسیون اقتصادی، گردشگری و حقوقی، همچنین رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر تجلیل بهعمل آمد.
-
استانهاتماس ۱۰ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷ در هفته گذشته
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی حدود ۱۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.
-
استانهاتماس بیش از ۹ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷ در هفته گذشته
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته شهروندان اصفهانی حدود ۹ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند.
-
شهردار قزوین خبر داد:
استانهارسیدگی به ۸۰ درصد مطالبات ترافیکی شهروندان قزوینی
شهردار قزوین از رسیدگی به ۸۰ درصد درخواستهای ارائه شده شهروندان به سامانه ۱۳۷ سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری قزوین در تیرماه سال جاری خبر داد.