آیت‌الله رئیسی سطح انتظار مردم را از مدیران کشور بالا برد/‏انتخاب رئیس‌جمهور آینده سخت است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سطح انتظار مردم وقتی خدمات و تلاش جهادی آیت‌الله رئیسی را می‌بینند، از مدیران ارشد و مسئولان فراتر می‌رود، چراکه افرادی همچون شهید رئیسی که آسایش و آرامش خود را فدای آرامش مردم می‌کنند، به‌طور قطع انتخاب رئیس‌جمهور آینده را برای مردم ایران سخت می‌کند.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: سیدابراهیم رئیسی و همراهان وی در راه خدمت به وطن و ملت به مقام شهادت نائل شدند و جامعه با شنیدن این خبر در شوک و بهت عمیقی فرو رفت.

وی افزود: واکنش‌های جهانی به این حادثه بسیار زیاد بود و این اتفاق ناگوار برای اغلب کشورهای جهان بسیار غیرمنتظره بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی اجر زحمات ۵۰ ساله خود را در شب ولادت امام رضا (ع) با «شهادت» دریافت کرد، چراکه برای این قبیل افراد چیزی جز شهادت نمی‌توان پاداش دیگری متصور شد.

نورصالحی ادامه داد: سطح انتظار مردم وقتی خدمات و تلاش جهادی آیت‌الله رئیسی را می‌بینند، از مدیران ارشد و مسئولان فراتر می‌رود، چراکه افرادی همچون سیدابراهیم رئیسی که آسایش و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش ملت می‌کنند، علاوه بر قدرشناسی مردم به درگاه خداوند متعال نیز از پاداش ویژه‌ای برخوردار می‌شوند و به‌طور قطع انتخاب رئیس‌جمهور آینده، برای مردم شریف ایران به دلیل مقایسه با عملکرد شهید آیت‌الله رئیسی بسیار سخت خواهد بود.

وی تصریح کرد: در جلسه هفته آینده علنی یا تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان با شهرداری به جمع‌بندی مشترک برای نام‌گذاری معبر یکی از میادین یا خیابان‌های شهر اصفهان به نام شهید آیت‌الله رئیسی می‌رسیم.

کد خبر 756052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.