سکان کشور در دست فردی امین قرار داشت/ شادی صهیونیست ها از شهادت آیت الله رئیسی

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت:خوشحال بودیم که سکان کشور در دست فردی امین قرار داشت، کسی که ولایت را می‌شناخت و مطیع امر ولایت بود اما چنین مقدر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام عبدالامیر خطاط در مراسم سوگواری شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: داغدار کسی هستیم که در خدمت صادقانه، به مردم بود و پست و مقام او را تغییر نداد، و در حقیقت پست و مقام را ابزاری برای خدمت می‌دانست.

وی افزود: سرنوشت آیت الله رئیسی به گونه‌ای رقم خورد که در راه خدمت به شهادت رسید، خدمت به مردم یکی از امتیازاتی است که خدا به هر کسی نمی‌دهد، رفع گرفتاری مردم یکی از نعمت‌های پروردگار متعال است که خداوند در قوه قضائیه و مجریه به او داد و در شب میلاد امام هشتم روانه کوی دوست شد.

جانشین مدیریت حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: بالاتر از آن داغی که ما بر دل داریم را رهبر عزیز ما دارد که باید برای اقتدار و طول عمر او دعا کنیم.

وی ادامه داد: بیشترین شادی را صهیونیست‌ها داشته‌اند اند، یکی از جنبه‌های شادی آنها این بود که مظلومیت فلسطینی‌ها از صدر خبرها فاصله گرفت، باید توجه داشت درد ما درد مردم غزه است و باید برای نجات آنها دعا کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالامیر خطاط با بیان اینکه در آستانه انتخابات دیگری قرار گرفتیم، گفت: انتخاباتی سرنوشت ساز در پیش رو داریم، خوشحال بودیم که سکان کشور در دست فردی امین قرار داشت، کسی که ولایت را می‌شناخت و مطیع امر ولایت بود اما چنین مقدر شد.

وی تاکید کرد: باید بر این مسیله توجه داشت و بصیرت به یکدیگر منتقل کنیم تا در امتحان پیش رو یعنی انتخابات سربلند باشیم و سکان انقلاب را به فردی صادق و خالص دیگری همانند شهید آیت الله رئیسی تحویل دهیم.

کد خبر 755645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.