آیت‌الله رئیسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تسلیت فقدان رئیس‌جمهور و هیئت همراه در پی حادثه سقوط بالگرد گفت: آن شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در پرده آخر، زندگی مادی را فدای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام عین‌اللهی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت در مسیر خدا، برای بزرگ مردی که از مردم برآمد، با شادی و غم آن‌ها زیست، برای پیشرفت و بالندگیشان شب را از روز نشناخت و سرانجام در سخت‌ترین مناطق این مرز پرگهر، آخرین امانت الهی که جانش بود را در طبق اخلاص نهاد؛ از حریم خورشید خراسان که خدمتِش افتخار او بود، تا کوه‌های بلندِ آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت؛ تمام خاک ایران همیشه سرفراز، بر مجاهدت‌های مردی که حالا مفتخر به نام شهید است، شهادت می‌دهد.

اساتید نظام سلامت و همکارانم در این سال‌های پر تراکم خدمت بر این حقیقت گواه‌اند که آن شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود و در پرده آخر، زندگی مادی آن شهید بزرگوار فدای پیشرفت، امنیت و سلامت ایران اسلامی شد.

بی‌شک این حادثه جان‌گداز نقطه عطف انسجام و افزایش همبستگی ملی در بین آحاد نخبگان و مردم خواهد بود و همه دستگاه‌های دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچون گذشته در فرایند خدمت به ایران اسلامی سرافراز خواهند بود.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله آل‌هاشم، حسین امیرعبداللهیان و همراهان عزیزشان، به امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز و قدرشناس و جامعه معزز سلامت، برای این شهیدان بزرگوار، علو درجات و برای مردم ایران اسلامی و خانواده شریف ایشان، صبر و سلامت مسئلت دارم.»

کد خبر 755447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.