سرکرده فراری باند مواد مخدر به کشور بازگردانده شد

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از دستگیری و استرداد عضو اصلی باند خرید و فروش موادمخدر در یکی از کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار مجید کریمی اظهار کرد: فردی که یکی از سرکرده‌های خرید و فروش مواد مخدر بوده و اقدام به تشکیل یک باند قاچاق موادمخدر کرده بود، از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با همکاری سایر اعضای گروه، نسبت به خرید و فروش مواد مخدر از نوع هروئین اقدام کرده و به خارج از کشور متواری شده بود که در همین راستا با اعلام مراجع قضائی موضوع دستگیری این فرد در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فراجا قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با بیان اینکه این فرد به یکی از کشورهای منطقه متواری شده بود، گفت: پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با اینترپل کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشخصات محل اختفای وی را به منظور شناسایی و دستگیری متهم به اینترپل منعکس کرد.

سردار کریمی با اشاره به تلاش پلیس بین‌الملل فراجا در ردیابی، شناسایی و دستگیری این مجرم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: مجرم پس از شناسایی و دستگیری توسط پلیس یکی از کشورهای همسایه به کشور مسترد شد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، همچنین نامبرده دارای اتهامات مختلف دیگری در داخل است که از سوی مراجع قضائی داخلی در حال رسیدگی است.

کد خبر 755057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.