توسعه مجتمع‌های ورزشی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: توسعه سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های ورزشی، مراکز تفریحی و مسائل مربوط به حوزه گردشگری در دستور کار سازمان سرمایه گذاری شهرداری قم قرار گرفته است.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: رویکرد شهرداری قم در سال‌های اخیر بر توجه به مسائل و مشکلات مرتبط با شهروندان تاکید داشته و وارد مباحث سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلفی چون مسکن، گردشگری و تفریحی، امور ورزشی و امور تجاری شده است.

وی افزود: مبنای ورود شهرداری قم به حوزه‌های سرمایه گذاری زمین و املاک است که می‌تواند به عنوان آورده مورد عرضه قرار داده و مشارکت کند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از توجه مجموعه مدیریت شهری به حوزه تفریحی خبر داد و تصریح کرد: در حوزه ساخت شهربازی و مسائل مربوط به جوانان و نوجوانان چندین پروژه چون شهربازی غدیر در بوستان‌های سطح شهر اجرا شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

رمضانی خاطرنشان کرد: توسعه سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های ورزشی، مراکز تفریحی و مسائل مربوط به حوزه گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از شهربازی سرزمین شادی ابراز کرد: تأمین وسایل بازی و راه اندازی شهربازی سرزمین شادی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی صورت گرفت که با این اقدام نیاز تفریحی شهروندان این منطقه تأمین شهربازی سرزمین شادی واقع در بوستان فدک راه اندازی شد.

کد خبر 755047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.