گزارش حسابرسی شرکت قند نقش جهان اعلام شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درخواست می‌کنم گزارشی از سوی شهرداری درباره حسابرسی شرکت قند نقش جهان طی سال‌های گذشته به شورا ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در صدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مطابق با قانون شوراها یکی از وظایف عضو شورا نظارت بر مصوبات و دقت بر عملکردها است.

وی افزود: در همین راستا به تذکر دو جلسه قبل در خصوص شرکت قند نقش‌جهان اشاره می‌کنم؛ درخواست من این بود که شبهات برای تبیین پاسخ داده شود که این موضوع را مجدد تکرار و درخواست می‌کنم گزارشی از سوی شهرداری درباره حسابرسی این شرکت طی سال‌های گذشته به شورا ارائه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در خصوص میزان تحقق بودجه ۱۴۰۲ رقمی بین ۷۰ تا ۸۰ درصد اعلام شد، گفت: شاهد هستیم که بعضی هزینه‌ها از جمله هزینه قرارداد اتوبوس، بعضی بدهی‌ها به سازمان‌های وابسته همچون خدمات موتوری و سازمان فرهنگی هنوز پرداخت نشده است و سوال این است که آیا اتفاق خاصی افتاده است که هزینه‌ها پرداخت نمی‌شود؟ یا اینکه درآمدها واقعی نیست و غیرنقدی است یا تخصیص غیراولویت‌دار داشته‌ایم؟

کد خبر 754922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.