در ایران بیش از ۳۴ میلیون گیمر داریم

مدیرعامل مجموعه مهوا گفت: در کشورما طبق آمار رسمی بنیاد ملی بازی‌های یارانه‌ای بیش از ۳۴ میلیون گیمر داریم که روزانه بیش از ۹۰ دقیقه بازی می‌کنند اما سهم بازار محصولات ایرانی جای تامل دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جعفری جوزانی عصر امروز _شنبه، بیست‌ونهم اردیبهشت_ در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید اظهار کرد: در کشور ما طبق آمار رسمی بنیاد ملی بازی‌های یارانه‌ای بیش از ۳۴ میلیون گیمر داریم که روزانه بیش از ۹۰ دقیقه بازی می‌کنند اما سهم بازار محصولات ایرانی جای تأمل دارد.

وی با بیان اینکه این امر باعث شد بسیج وارد میدان شود و برای تزریق روحیه امید اتفاقاتی را رقم بزند، افزود: دامنه فعالیت ما صنایع سرگرمی دیجیتال است و در این چند سال تجربه تنها تولید می‌تواند مشکلات ما را برطرف کند که باید تولید انبوده، ارزان و سریع داشته باشیم.

مدیرعامل مجموعه مهوا خاطرنشان کرد: باید ۴۰ شرکت را هزار نخبه سازماندهی کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم اما برای تحقق این امر باید یک زیرساخت جدی داشته باشیم.

جعفری جوزانی با بیان اینکه شعار ما برای مهوا این است که همه‌چیز اینجا اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: برای تولید انیمیشن و بازی ویدئویی هیچ نیازی به موردی خارج از این مجموعه نیست.

وی با بیان اینکه تا به الآن موفق به ساماندهی ۱۱ شرکت شده‌ایم، یادآور شد: ۹ انیمیشن سینمایی و ۷ سریال در حال تولید یا آماده کران داریم، در بخش بازی‌های ویدئویی نیز ۷ بازی بزرگ و و ۷ بازی موبایلی در حال تولید و یا آماده است.

مدیرعامل مجموعه مهوا عنوان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه برای تولید ۵ سریال با عراق. کسب ۲۲ عنوان برتر بین‌المللی در جشنواره‌های خارجی.... از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

جعفری جوزانی بیان کرد: بازی خون مهران، انیمیشن سینمایی شمشیر و اندوه، رویاشهر، تخم مرغ‌های رنگی از جمله محصولاتی است که در سال جاری از مجموعه مهوا خواهید دید.

در ادامه فرهاد مفیدی اظهار کرد: هوش مصنوعی باعث جابه‌جایی رسانه می‌شود و در این راستا درصد زیادی از تولید محتوا توسط هوش مصنوعی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه یکی از کاربردهای هوش مصنوعی، دریافت بازخورد است، افزود: زمانی که تعداد زیادی مطلب تولید می‌شود، انباشت اطلاعات رقم می‌خورد و اینجا نیاز به خلاصه مطالب داریم و در این راستا انتظار می‌رود در آینده انسان‌ها برای ارتباط با یکدیگر حائل دارند.

در بخشی دیگر نیز محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت اظهار کرد: مردمی بودن، کارآفرینی اجتماعی و قرض‌الحسنه سه ضلع انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است که در این راستا ۱۰ میلیون عضو در کشور دارد و ۵۰ درصد آن مشاغل خرد هستند.

وی ادامه داد: بانک رسالت تنها بانکی که فعالیت آن با تمام فتاوای علمای جهان اسلام تطابق دارد و حدود هزار نفر آی‌تی‌من مشغول زیرساخت‌ها و پلتفرم‌ها هستند.

مدیرعامل بانک رسالت با بیان اینکه محور این مسیر راهبران اجتماعی یعنی مردم هستند، خاطرنشان کرد: در درون مردم هسته‌های اجتماعی شکل می‌گیرد که این جریان اصلی است اما برخی حامیان نیز حضور دارند که باعث حمایت از مشاغل خانگی می‌شوند.

کد خبر 754741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.