کشف بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مبارزه با پدیده قاچاق خصوصا قاچاق سوخت را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد و گفت: در حدود ۲ ماهی که از سال جاری می‌گذرد یک میلیون و ۵۲۸ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از کرمانشاه سردار "مهدی حاجیان" امروز _ شنبه بیست و نهم اردیبهشت _ در کمیسیون عملیات ویژه که به ریاست سرتیپ پاسدار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس کرمانشاه در راستای افزایش امنیت پایدار و مقابله با مجرمان و هنجارشکنان برنامه‌های متنوعی دارد که به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا، سلاح و مهمات و قاچاقچیان سوخت می‌باشد که در خصوص مورد آخر طی حدود ۲ ماهی که از سال می‌گذرد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس پلیس کرمانشاه افزود: یکی از این اقدامات فعال شدن گشت‌ها و ایستگاه‌های بازرسی در پایانه مرزی پرویزخان است که نتیجه آن کشف یک میلیون و ۵۲۸ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق بوده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: در حالی طی ۲ ماهه امسال با تلاش‌های صورت گرفته بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به کل سال گذشته با کشف یک میلیون و ۳۴۸ هزار لیتر حدود ۹ برابر رشد کشفیات داشته‌ایم.

وی یکی دیگر از برنامه‌های مهم پلیس کرمانشاه در سال جاری را تداوم اجرای طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه در حوزه سرقت عنوان و تصریح کرد: طرح هر کلانتری یک شهر و امنیت محله محور از جمله آنها خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به رشد ۹۸ درصدی سرقت‌ها در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در ۲ ماه سپری شده از سال جاری نیز سرقت‌های مهم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

سردار حاجیان تداوم برگزاری قرارگاه کاهش سوانح رانندگی در داخل خیابان‌ها و نقاط حادثه خیز را از دیگر برنامه‌های امسال پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: سال گذشته با همراهی اکثر دستگاه‌های مسئول موفق به اصلاح برخی نقاط حادثه خیز شدیم که این طرح در سال جاری هم همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر از دیگر برنامه‌های در دست اجرا خواهد بود، کما اینکه سال گذشته ۹ مکان که تبدیل به پاتوقی برای عرضه و مصرف مواد مخدر شده بود را به صورت کامل تخریب کردیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اهتمام پلیس کرمانشاه برای برخورد با هرگونه ناهنجاری و مقابله جدی با مجرمان خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به هر بهانه‌ای امنیت شهر و جامعه را به چالش بکشند.

کد خبر 754674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.