۶۵ درصد مردم مخالف بهبود روابط ایران با آمریکا از طریق دست کشیدن از توان موشکی ایران هستند

قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق پیمایش وزارت ارشاد، ۶۵ درصد افراد مخالف این بودند که برای بهبود روابط با آمریکا، از توان موشکی و هسته‌ای خود دست بکشیم، یعنی پای اصالت و توانمندی خود و انقلاب ایستادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحمد هاشمی ظهر امروز _شنبه بیست‌نهم اردیبهشت_ در اختتامیه جام رسانه امید اظهار کرد: این رویداد با مسئله‌شناسی خوب یعنی امید دور هم جمع شده‌اند و امید است با خروجی خوبی بذر امید را در دل مردم بکاریم.

وی در توصیه‌هایی خطاب به اهالی رسانه افزود: یکی از رسالت‌های مهم اهالی رسانه توجه به انسجام و وحدت اجتماعی است، موردی که در سخنرانی ابتدای سال رهبر انقلاب نیز مشهود بود.

قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: نکته دوم مغلوب و منفعل نشدن در برابر مشهورات غلط است، اموری که رسانه‌های معاند و منفعل تکرار می‌کنند، اما صحت ندارد.

هاشمی عنوان کرد: پیمایشی که توسط وزارت فرهنگ انجام شده، نتایج جالبی داشته و در این راستا ۷۷.۸ درصد از افراد موافق گسترش کمک به مظلومان جهان بودند، همچنین ۶۵ درصد افراد مخالف این بودند که برای بهبود روابط آمریکا، از توان موشکی و هسته‌ای خود دست بکشیم یعنی پای اصالت و توانمندی خود و انقلاب ایستادند.

وی اظهار کرد: از عموم مردم سوال شد آیا شما آرمان‌های انقلاب اسلامی را به فرزندان منتقل می‌کنید و ۶۲.۵ درصد افراد پاسخ این سوال را بله اعلام کردند.

کد خبر 754610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.