اجرای طرح آموزش زوجین جوان تهرانی با همکاری معاونت زنان ریاست‌جمهوری

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح آموزش زوجین جوان تهرانی با همکاری معاونت زنان ریاست‌جمهوری گفت: مرحله سوم طرح ریحان‌شهر در تمام مناطق در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مریم اردبیلی درباره طرح ریحان‌شهر اظهار کرد: هم‌اکنون مرحله سوم این طرح در تمام مناطق در حال اجرا است، در این مرحله بالغ بر ۱۵۰ طرح در مرحله بررسی قرار دارد و شرایط آن‌ها احراز شده است.

وی افزود: تعداد بسیاری طرح خوب با همان مختصات ایده‌های ویژه زنان برای محلات به دست ما رسیده است که در حال حاضر همکاران در داوری‌های شبانه‌روزی به احراز شرایط بستن قراردادها و شروع کار مشغول هستند.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران درباره تسهیل ازدواج برای جوانان هم گفت: شهرداری تهران در خصوص این موضوع برنامه دارد، البته بیشتر در حوزه قرارگاه جمعیت و اداره سلامت این اقدام در حال انجام است.

اردبیلی افزود: طرحی برای آموزش زوجین جوان داریم که این طرح مختص تمام زوجین تهرانی که تازه ازدواج کرده‌اند، است و با همکاری معاونت زنان ریاست‌جمهوری در سال جاری اجرا می‌شود.

کد خبر 754586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.