تخصیص ۵۳ درصد از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان به حوزه محیط زیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: محیط زیست موضوعی ویژه برای شهرداری اصفهان است و در بودجه سال جاری شهرداری، ۵۳ درصد از اعتبارات معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در نشست تخصصی شهرگاه که با محوریت محیط زیست در تالار شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه علم‌وفناوری در مدیریت شهری اصفهان، فعالیت‌هایی در حوزه مطالعات از جمله پروژه‌های مطالعاتی، اتاق‌های فکر تخصصی و رویداد شهرگاه که با هدف هم‌اندیشی مدیریت شهری و دانشگاه است و درباره بررسی مشکلاتی که در حوزه محیط زیست مطرح می‌شود، انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز مدیریت شهری اصفهان در شهرک علمی و تحقیقاتی دارای پنل در حوزه فناوری است، افزود: در این حوزه، موضوعات متعددی ازجمله موضوع حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، حوزه خلاقیت و نوآوری، ایده‌کاپ‌ها، نظام ایده و ایده‌پردازی، نمایشگاه فن‌نما که از دهم تا سیزدهم مهر سال جاری به‌عنوان دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری در محل نمایشگاه‌های اصفهان برگزار خواهد شد، باشگاه شهراندیشان و حوزه شهر خلاق صنایع دستی دنبال می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: موضوعی که در این نشست مطرح است در ذیل مفهوم باشگاه شهراندیشان دنبال می‌شود و هدف از برگزاری این نشست‌ها ایجاد زبان مشترک بین دانشگاه و حوزه اجرا است، همچنین ظرفیت‌هایی ازجمله فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی در دست اجرا و در حوزه پایان نامه‌ها است که می‌تواند زمینه کار باشد و از آن‌ها استفاده کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه محیط زیست موضوعی ویژه برای شهرداری اصفهان است، گفت: یکی از اهداف ما کاهش آلودگی‌های زیست محیطی با تاکید بر آلودگی هوا است و در بودجه سال جاری که ۳۰ هزار و ۵۰ میلیارد تومان است، ۵۳ درصد از اعتبارات بالغ‌بر ۱۵ هزار میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست کمک کند تا بتوانیم محیط زیست بهتری داشته باشیم و شهر بهتری برای زندگی شهروندان ایجاد کنیم.

کد خبر 754107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.