سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امکانات محدودی که رزمندگان غزه با آن رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ذلت کشاندند، تولید خودشان در این سرزمین محاصره شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در آئین بزرگداشت شهید محمدهادی حاج‌رحیمی فرمانده مستشاران ایران در سوریه که سیزدهم فروردین بر اثر حمله رژیم صهیونیستی در دمشق به‌همراه جمعی دیگر از نیروهای ایرانی به شهادت رسیدند، بیان کرد: ملت غزه فرزندان مقاومت‌اند و در مکتب مقاومت به این جایگاه رسیده‌اند.

وی افزود: زمانی که طوفان‌الاقصی آغاز شد، همه تحلیلگران مسلط نظامی در دنیا حداکثر زمانی که برای ایستادگی فلسطینیان تحلیل کردند، حدود دو ماه بود، اما فلسطینیان امروز هفت‌ماه را گذرانده‌اند و وقتی از برادران فلسطینی که روزهای اخیر این‌جا بودند درباره‌ی وضعیت‌شان سوال شد، گفتند وضع ما امروز با یک تغییر محدود، همچون آغاز طوفان‌الاقصی است؛ بعد از هفت‌ماه جنگی که یک‌طرفِ همه قدرت نظامی دنیا بوده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به حضار تصریح کرد: شما رژیم صهیونیستی را می‌شناسید، این جنایتکاران خون‌خوار کودکش، تمام عصاره‌ی نظامی دنیا را از سال‌های متمادی در اختیار دارند. در این نبرد، نه‌تنها رژیم خون‌خوار صهیونیستی، بلکه از همان روزهای نخست، آمریکا و کل ناتو به میدان حمایت از این رژیم آمدند.

سردار قاآنی یا بیان اینکه بچه‌های فلسطینی ۱۴ سال است در محاصره هستند، ادامه داد: غزه ۱۴ سال اخیر را در محاصره است. صهیونیست‌ها یک‌روز شنیده بودند فلسطینی‌ها از شِکَر یک‌چیزی درست می‌کنند که برای میدان نبرد به‌درد می‌خورد، مدت‌ها نمی‌گذاشتند شکر به غزه وارد شود، اما این امکانات محدود، عمده ابزار جنگی که به وسیله آن‌ها در این هشت‌ماه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ذلت کشیدند، تولید خودشان در این سرزمین محاصره شده‌است. حالا هرکس می‌خواهد بفهمد مقاومت یعنی چه؟ بنشیند و محاسبه کند.

وعده صادق عملیاتی علنی بود

فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه وعده صادق عملیاتی علنی بود، بیان کرد: در عملیات وعده صادق آمریکا و ناتو همه امکاناتشان را آوردند، همچنین در دریای سیاه ۷ تا ۸ گروه ناو مستقر شدند تا جلوی عملیات را بگیرند، بیش از ۲۰۰ هواپیما از سر شب عملیات تا پایان در آسمان منطقه بودند.

سردار قاآنی تصریح کرد: آن نقطه‌ای که برادران شما عملیات کردند، متراکم‌ترین نقطه دنیا به لحاظ پدافند هوایی این منطقه‌ای بود، به‌گونه‌ای که در تاریخ بی‌سابقه و دست نیافتنی بود.

وی با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق یک عملیات مقاومتی بود، گفت: جمهوری اسلامی تشخیص داد وقت وارد شدنش است و با اقتدار و با صلابت وارد شد، همچنان زمان می‌خواهد تا عمق عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق مشخص شود، اما دشمنان ما خیلی بهتر از دوستان ما فهمیدند که چه ضربه‌ای خوردند و چه اوضاعی دارند.

فرمانده نیروی قدس سپاه، گفت: در عملیات وعده صادق برخلاف همه معادلات موجود، همچون روز برای رژیم صهیونیستی و آمریکا روشن بود که عملیات چه زمانی صورت می‌گیرد و جمهوری اسلامی نیز قدرت، صلابت و اقتدار ۴۵ ساله خود را در زمانی که لازم بود، بدون مخفی‌کاری، جلوی همه دوربین‌ها به دنیا نشان داد.

سردار قاآنی اظهار کرد: پیروزیِ وعده صادق به موشک‌ها و پهپادهایی که به سرزمین اشغالی رسیدند نیست؛ به‌قدری اسرار در درون این عملیات نهفته است که زمان زیادی طول می‌کشد تا کسی بتواند آن را تحلیل کند.

همه جنایتکاران بدانند که جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است

وی با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در انجام عملیات وعده صادق گفت: چه کسی در دنیا جرئت دارد، این تصمیم را بگیرد؟ رئیس‌جمهور آمریکا که خودش را برای دفاع از رژیم صهیونیستی تکه پاره کرده است، به‌طور رسمی به صهیونیست‌ها اعلام کرد وارد درگیری نخواهد شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه، بیان کرد: پیام وعده صادق و جمهوری اسلامی به همه کسانی که در منطقه و ماورای منطقه دل خوش کردند که به آمریکا اتکا کنند این است که خوب است مقداری عقلشان را به کار بگیرند، آمریکا از هرکس روی این کره خاکی بخواهد دفاع کند بیشتر از رژیم صهیونیستی دفاع نخواهد کرد و بالاترین قدرت دفاعی آمریکا از یک نقطه، مکان و سرزمین، هنری بود که آن‌ها در دفاع از رژیم صهیونیستی به خرج دادند.

سردار قاآنی عنوان کرد: برخی از رهبران منطقه که به آمریکا اتکا می‌کنند، کمی فکر کنند آیا آمریکا از آن‌ها بیشتر از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند؟ این امکان ندارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت، بله آن شب تمام شد، اما حساب آن‌ها سر جای خودش است.

سردار قاآنی تصریح کرد: موشک‌ها و پهپادهای انقلاب اسلامی از ایران شلیک شد و همه با چشم‌های خودشان دیدند ولی این قدرت مقاومت و متعلق به تمام مسلمانان روی کره زمین بود.

کد خبر 753956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.