برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در ۱۰ محله منطقه ۷ اصفهان/ برگزاری جشن بزرگ «به کرامت مهر»

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: ۲۴ عنوان برنامه با ۷۰ اجرا ویژه دهه کرامت در سطح این منطقه نظر گرفته شده است که یکی از این ویژه برنامه‌های جذاب و با نشاط، جشن بزرگ دهه کرامت با عنوان «به کرامت مهر» همراه با برنامه‌های جذاب و متنوع و با حضور هنرمندان مطرح کشوری در حاشیه دریاچه باغ فدک است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار کرد: در مجموع ۲۴ عنوان برنامه با ۷۰ اجرا ویژه دهه کرامت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه دهه کرامت واگذاری ۱۲ چایخانه حضرت رضا (ع) به مجموعه‌های فرهنگی در ۱۰ محله منطقه است تا در فضای شهری چایخانه‌ها را ایجاد کنند و این محل‌ها به پاتوق فرهنگی برای برگزاری رویدادها تبدیل شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: محور قرار گرفتن این چایخانه‌ها در کنار بوستان‌ها، مساجد و فضاهای شهری منطقه، ایده‌ای نو و اثرگذار برای سامان بخشیدن به موکب‌های مردمی است.

وی گفت: امیدواریم با محوریت این سازه‌ها کیفیت و شکل پذیرایی‌ها در مراسم ملی مذهبی در سطح منطقه در خور شأن مردم اصفهان باشد.

برپایی چایخانه حضرت رضا (ع) در ۱۰ محله منطقه ۷ اصفهان/ برگزاری جشن بزرگ «به کرامت مهر»

سلطان‌آقایی اظهار امیدواری کرد: با واگذاری تعداد دیگری از این سازه‌ها که در واقع مدل پیشرفته و مطمئن‌تری از موکب‌های داربستی است، به جشن‌ها و مراسم مردمی در محلات زیبایی بیش از پیش بخشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن بزرگ دهه کرامت با عنوان «به کرامت مهر» همراه با برنامه‌های جذاب و متنوع و با حضور هنرمندان مطرح کشوری در حوزه موسیقی و نمایش با مشارکت تمام مجموعه‌های فرهنگی منطقه شامگاه بیست‌وهفتم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در حاشیه دریاچه باغ فدک برگزار می‌شود و در آن خادمان رضوی نیز با حضور در این جمع حال و هوای امام رضایی را برای حاضران تداعی خواهند کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: تجلیل از نخبگان منطقه در عرصه‌های مختلف ورزشی، قرآنی و علمی از دیگر برنامه‌های جشن «به کرامت مهر» است.

کد خبر 753815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.