بودجه‌ بیشتری برای آسفالت معابر مناطق ۷ و ۱۴ در نظر گرفته شود

امام جماعت مسجد بقیه الله (عج) محله برازنده و رئیس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان گفت: لازم است معابر و کوچه‌های شهر به گونه‌ای که زیبنده شهر اصفهان است پاکسازی و زیبا سازی شود و در مناطق ۷ و ۱۴ شهرداری بودجه‌ای بیشتر برای آسفالت معابر در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد سجادی شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌_ در هجدهمین برنامه «مردم سلام» که به‌منظور دیدار شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۷ در مسجد حضرت بقیه الله (عج) برگزار شد، اظهار کرد: بسیج و مسجد بقیه الله (عج) در حوزه امور فرهنگی بسیار فعال است و بسیج این محله رتبه اول در استان کسب کرده و همچنین در سطح کشور نیز حائز رتبه شده است.

وی ادامه داد: محله برازنده، مردمی پر تلاش و در برنامه‌های فرهنگی همراهی بسیار خوبی دارد و قطعاً حضور شهردار اصفهان و مدیران مناطق شهری که مکرر به این مسجد آمده‌اند، دلگرمی مردم بیشتر خواهد شد.

امام جماعت مسجد بقیه الله (عج) با اشاره به تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری اصفهان در روی و زیر زمین برای احداث مترو گفت: در عین حال لازم است معابر و کوچه‌های شهر نیز به گونه‌ای زیبنده شهر اصفهان پاکسازی و زیبا سازی شود و در مناطق ۷ و ۱۴ شهرداری بودجه‌ای بیشتر برای آسفالت معابر در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به گلایه برخی کارگران شهرداری ادامه داد: شنیده شده است کارفرمایان حق کارگران را به‌طور کامل ادا نمی‌کنند، بنابراین لازم است شهرداری در این زمینه هم اهتمام لازم داشته باشد.

حجت الاسلام سجادی با بیان اینکه مساجد به‌رغم پر تلاشی و فعالیت‌های فرهنگی بسیار، نیازمند حمایت است، گفت: خواستار نصب پایه‌های نصب بنر در مجاورت مساجد و اهتمام به اصلاح میدان برازنده هستیم.

وی با اشاره به خدمات گسترده شهرداری اصفهان گفت: خدمات شهرداری این کلان‌شهر آن‌طور که شایسته است، به شهروندان اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

کد خبر 753680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.