صدور ۲۵۲ پروانه ساختمانی در کمتر از ۳۰ روز / اجرای طرح «محله من محله زندگی» در تمام محلات

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح «محله من محله زندگی» در این منطقه گفت: این طرح نتایج بسیار خوبی و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است و تا پایان سال جاری در تمام محلات منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت‌_ در هجدهمین برنامه «مردم سلام» که به‌منظور دیدار شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۷ برگزار شد، با اشاره به خدمت یک سال و یک‌ماهه خود در این منطقه اظهار کرد: شهرداری وظایف متعددی دارد و این وظایف را به‌طور جد دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های مدیریت منطقه ۷ درباره صدور پروانه ساخت‌وساز افزود: متوسط صدور پروانه در این منطقه ۲۵.۸ روز است که رتبه نخست را در بین مناطق به خود اختصاص داده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: از نظر کمیت از مجموع ۳۹۲ پرونده، ۲۵۲ پروانه زیر ۳۰ روز صادر شد و از نظر تعداد رتبه سوم را در بین مناطق کسب کرده‌ایم، همچنین از نظر مدت زمان پیگیری پرونده‌های ماده ۱۰۰ رتبه نخست را کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های دوشنبه‌های پاسخگویی اظهار کرد: در این برنامه‌ها با حضور همه معاونت‌ها پاسخگوی مردم هستیم و در همان لحظه و زمان تلاش می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم.

سلطان‌آقایی ابراز داشت: در حوزه ترافیک ۷۱ درصد بودجه صرف مباحث عمرانی شده و در منطقه ۳۲۰ میلیارد تومان قرارداد عمرانی منعقد و رتبه نخست در بین مناطق را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: تعریض پل شریعتی و فاز سوم کمپ فدک در دستور کار است و در این مدت اکثر معابر منطقه روکش شد و در مجموع اگر اتفاقات خوبی رقم خورده است، تنها با همدلی مسئولان منطقه، حمایت مردم و دعای مادران شهدا بوده است.

مدیر شهرداری منطقه ۷ شهرداری اصفهان افزود: طرحی در منطقه با عنوان «محله من محله زندگی» آغاز شد تا مباحث شهری ریز کوچه پس کوچه‌ها حل شود؛ این برنامه با صرف ۱۰ میلیارد تومان در محله‌های فروردین، رحیم آباد و شهرک کاوه انجام و اقداماتی از جمله ترمیم آسفالت، تخلیه زمین‌های بایر، پاکسازی دیوارها، برگزاری کارناوال‌ها ویژه کودکان و نوجوانان، آموزش مباحث شهروندی، اصلاح روشنایی در این محلات دنبال شد.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: تا پایان سال این برنامه در همه محلات منطقه ۷ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در اجرای برنامه‌ها گفت: در حوزه خدمات شهری نظافت شرایط خوبی نداشت و در بازدیدهای سرزده و بازخوردهای مردمی به این مسئله اشاره می‌شد که افزایش گل‌آرایی منطقه از جمله ۷ هزار متر باغچه، افزایش روشنایی باغ‌ها در دستور کار قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به جایگاه باغ فدک به‌عنوان کمپ مسافران نوروزی گفت: این کمپ گردشگری کار مضاعفی را بر دوش منطقه گذاشته و یک دوازدهم توان منطقه را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی منطقه شهری ابرار کرد: در دهه کرامت ۱۰ پاتوق چای‌خوری توسط مردم و با حمایت شهرداری در سطح منطقه راه‌اندازی شد.

کد خبر 753676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.