تشریح آخرین وضعیت پرونده چای دبش از سوی رئیس قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه گفت: در رابطه با پرونده چای دبش تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده‌اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وپنجم اردیبهشت _ در جمع دانشجویان در شهر یاسوج، با اشاره به روند پیگیری پرونده چای دبش، اظهار کرد: در رابطه با چای دبش تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده‌اند.

وی افزود: باید بگویم که بعد از اطلاع دولت، توسط معاون اول رئیس‌جمهور، با تلاش سازمان بازرسی، دولت و قوه قضائیه و سایر نهادها به موضوع چای دبش رسید و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفت.

رئیس قوه قضائیه گفت: سه میلیارد دلار مبلغ کمی نیست و در این رابطه قوه قضائیه مطابق مسئولیت خود حتماً رسیدگی خواهد کرد.

وی در پاسخ سوال یکی از دانشجویان در رابطه با وزیر سابق جهاد کشاورزی، تصریح کرد: وی از مسئولیتش برکنار و به سه سال زندان نیز محکوم شد.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سؤالی دیگر در رابطه با برخورد با دانه‌درشت‌ها، گفت: اینکه دو نفر یک جرم را انجام می‌دهند باید یک‌جور برخورد شود درست نیست، شاید فرد دوم به علت فقر و نداری این کار را انجام داده باشد.

وی به مسئله سد خرسان نیز اشاره کرد و گفت: من نمی‌توانم در این رابطه ورود پیدا کنم، اگر مسئولان استانی با هم متحد باشند می‌توانند تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ کنند.

وی در پاسخ به سوالی یکی دیگر از دانشجویان در رابطه با برخورد با شایعه‌پراکنان، افزود: جلوگیری از این آسیب نیازمند همکاری دستگاه قضا و مردم است.

کد خبر 753582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.