میدان امام علی(ع) میدان‌گاه اصلی رویدادهای فرهنگی و مذهبی اصفهان می‌شود

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: میدان امام علی(ع) میدان‌گاه اصلی رویدادهای فرهنگی و مذهبی شهر اصفهان می‌شود.

روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۲۴۱ مسجد و ۱۳۷ هیئت در منطقه ۳ شهرداری اصفهان ثبت شده است، علاوه بر این هیئت‌های غیر ثبت شده بسیاری در این منطقه فعالیت مذهبی دارند.

وی افزود: بیشترین هیئت‌های مذهبی شهر اصفهان در منطقه ۳ است و فعالیت‌ها و هماهنگی این هیئت‌های مذهبی نقش به‌سزایی در برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی شهری دارد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: یکی از بهترین مکان‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی در منطقه ۳ میدان امام علی (ع) است که با توجه به سابقه تاریخی و وسعت مناسب، بستر بسیار خوبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ملی است.

میدان امام علی(ع) میدان‌گاه اصلی رویدادهای فرهنگی و مذهبی اصفهان می‌شود

ابوطالبی ادامه داد: از این پس این مکان به‌عنوان میدان‌گاه اصلی رویدادهای فرهنگی مذهبی خواهد شد و هیئت‌های مذهبی در این خصوص نقش محوری خواهند داشت.

وی گفت: میدان امام علی (ع) ظرفیت برگزاری برنامه در سطح ملی را نیز دارد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی نیز می‌تواند مهم‌ترین برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی شهر اصفهان را در این محل برگزار کند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: میدان امام علی (ع) در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و نیز پارکینگ برای شهروندان در این مکان مهیا است.

کد خبر 753552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.