چشم‌انداز بسیار خوبی در شرکت سیاحتی سپاهان ترسیم شده است + فیلم

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه چشم‌انداز بسیار خوبی در شرکت توسعه سیاحتی سپاهان ترسیم شده است، گفت: گردشگری چند مؤلفه دارد که اگر به‌طور هم‌زمان در یک مجموعه جمع شود می‌تواند موجب موفقیت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای عملکردی و عملیاتی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: با اقدامات مجموعه مدیریت جدید شرکت توسعه سیاحتی سپاهان طی دو سال اخیر این مجموعه از حالت عمومی بودن و ارائه خدماتی که می‌تواند زیان‌آور باشد به مرحله سوددهی رسیده است.

وی با بیان آنکه چشم‌انداز بسیار خوبی در این شرکت ترسیم شده است، افزود: گردشگری چند مؤلفه دارد که اگر به‌طور هم‌زمان در یک مجموعه جمع شود می‌تواند موجب موفقیت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان درباره مجموعه تازه تأسیس کوه نور صفه گفت: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان توانسته سایت بسیار زیبایی را با ظرفیت‌های نوری ایجاد کند که در آن اشکال مختلف حیوانات و زندگی با نور نشان داده می‌شود که می‌تواند آرامشی را برای گردشگران خاطره‌انگیز کند و این موضوع در حوزه گردشگری بسیار ارزشمند است.

کرم‌زاده خاطرنشان کرد: ما این آمادگی را داریم که در زمینه ارتقای فعالیتی مجموعه همراهی کرده و نسبت به زیرساخت‌های گردشگری که ممکن بوده است تاکنون در حق مجموعه کم کاری صورت گرفته باشد را از طریق دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی که سازمان میراث فرهنگی با آن مرتبط است بررسی و آن را از ظرفیت‌های موظف فراخوان کنیم.

وی اظهار داشت: می‌توانیم تسهیلاتی را برای اقدامات توسعه‌ای همچون ساخت مجموعه‌های تفریحی بیشتر در این مکان زیبا در نظر بگیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در توسعه ظرفیت‌های غذایی خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری ۴۰ درصد رونق گردشگری به غذا و خوراکی‌های محلی و سوغات تعلق دارد که امیدواریم در این محل‌ها بیش از پیش به این موارد توجه شود.

وی با اشاره به حوزه صنایع دستی به‌عنوان یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم گردشگری گفت: امیدواریم در اماکن زیر نظر شرکت توسعه سیاحتی سپاهان فروشگاه‌های عرضه محصولات صنایع دستی فاخر ایجاد و به گردشگران ارائه شود.

حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی استان از توسعه صنعت گردشگری اصفهان

هم‌افزا برای توسعه تفریح و گردشگری در «نصف جهان»

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این بازدید گفت: سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان راهبر و سیاست‌گذار اصلی گردشگری در اصفهان محسوب می‌شود که می‌تواند با هدایتگری و تسهیلگری بهبود و رشد ویژه‌ای را در پروژه‌های تفریحی و گردشگری آتی اصفهان رقم زند.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان پیگیری روند اقدامات خود را تنها در حوزه توسعه ظرفیت‌های گردشگری دنبال نمی‌کند، گفت: به‌تازگی با توجه به موقعیت‌های جغرافیای زیر نظر این شرکت، اقدامات ویژه‌ای برای تولید و تأمین انرژی در این شرکت صورت پذیرفته است، امیدواریم بتوانیم از تکنولوژی در کنار اقلیم ویژه اصفهان گام ویژه‌ای برای تأمین رفاه شهروندان اصفهانی برداریم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طی حضور مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیرامون موضوعات اقدامات صورت گرفته و پروژه‌های آینده تفریحی و گردشگری، درباره برگزاری رویدادهای مختلف مردمی در سطح ملی و بین‌المللی برای معرفی آئین‌ها، رسوم‌ها و سوغات فرهنگی اصفهان با گردشگران گفت‌وگو شد که امیدواریم در این باره بتوانیم تعامل ویژه‌ای داشته باشیم.

وی بیان کرد: حل معضلات زیرساختی همچون مرتفع‌سازی مشکلات ایرلاین و پروازهای داخلی به اصفهان که به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شود از جمله دیگر مباحث مهم مطرح شده در این جلسه و بازدید بود.

وی از همراهی بخش‌های مختلف اداره کل میراث فرهنگی با شرکت توسعه سیاحتی قدردانی کرد.

حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی استان از توسعه صنعت گردشگری اصفهان

به گزارش ایمنا، طی بازدید مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از محورهای عملکردی و عملیاتی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، پیرامون پروژه‌های آینده تفریحی و گردشگری و تعاملات ارزنده برای رفع مسائل زیرساختی با همراهی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان گفت‌وگو شد.

کد خبر 753522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.