احداث سومین ایستگاه ثابت بازیافت منطقه ۵ اصفهان در سپاهان‌شهر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از احداث سومین ایستگاه ثابت بازیافت این منطقه در بلوار شاهد سپاهان شهر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی ریال خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سومین ایستگاه ثابت بازیافت منطقه ۵ در بلوار شاهد سپاهان‌شهر در حال احداث است، اظهار کرد: با توجه به میزان اقلام بازیافتی دریافت شده در این ایستگاه که در گذشته به‌صورت سیار فعالیت داشت، راه‌اندازی ایستگاه ثابت امری ضروری به نظر می‌رسید.

وی افزود: سومین ایستگاه ثابت بازیافت سپاهان‌شهر با مساحت حدود ۴۵ مترمربع و ارتفاع حدود ۴.۵ متر در حال حاضر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

احداث سومین ایستگاه ثابت بازیافت منطقه ۵ اصفهان در سپاهان‌شهر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: این ایستگاه با هزینه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

کارگر با بیان اینکه در حال حاضر دو ایستگاه ثابت پسماند و شش کانکس در منطقه ۵ ارائه خدمات دارند و شهروندان می‌توانند پسماندهای خشک و خطرناک خود را به این ایستگاه‌ها تحویل دهند، تصریح کرد: شهروندان باید پسماند مواد خطرناک خود را همچون شیشه شکسته و قطعات موبایل به‌صورت جداگانه از پسماند تر و خشک جمع آوری کنند و به ناوگان پسماند خشک یا ایستگاه‌های ثابت بازیافت تحویل دهند.

کد خبر 753497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.