گزارش افزایش حقوق کارگران پسماند طی ۲ سال اخیر ارائه شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ارائه گزارش افزایش حقوق کارگران پسماند طی دو سال اخیر شد و گفت: طبق گزارش‌های دریافتی در حق کارگران پسماند اجحاف‌ صورت گرفته است و به نظر می‌رسد که به حق و حقوق خود نرسیده‌اند.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه حفظ و نگهداری بوستان باراجین، اظهار کرد: با توجه به مطالبه بیشتر شهروندان در مورد کمبود مراکز تفریحی و گردشگری در قزوین نیاز است تا در بوستان باراجین و در حوزه گردشگری حرکت‌های رو به جلویی داشته باشیم، در این حوزه شورای شهر قزوین حامی طرح‌ها و اجرایی شدن آن‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم شورای ششم بازپیرایی بوستان‌های سطح شهر قزوین بود، افزود: در این راستا بوستان دهخدا در اولویت قرار گرفت و با هزینه شش میلیارد تومان توانستیم شرایط خوبی را برای حضور شهروندان در بوستان فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: احداث یک بوستان در حال حاضر به اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی نیاز دارد، اگر بتوانیم بوستان‌های شهر را بازپیرایی کنیم، با هزینه‌ای بسیار کم رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهیم کرد.

فرمانی خواستار اجرایی شدن قانون درباره وضعیت دکه‌های سطح شهر و سد معبر آن‌ها شد و ادامه داد: لازم است بتوانیم برای ساماندهی دکه‌های سطح شهر یک سیاست کلی را طرح‌ریزی کنیم و با شیب ملایم تغییرات را رقم بزنیم.

وی بر لزوم حمایت‌های رفاهی از کارکنان شهرداری تاکید و اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی پیشنهاد می‌شود شهرداری قزوین کارت‌هایی را برای کارکنان در نظر بگیرد تا بتوانند از بازارچه‌های تحت مدیریت شهرداری خرید کنند و همچون تن‌خواه از حقوق ماه بعد خود استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ارائه گزارش افزایش حقوق کارگران پسماند طی دو سال اخیر شد و گفت: طبق گزارش‌های دریافتی در حق کارگران پسماند اجحاف‌هایی صورت گرفته است و به نظر می‌رسد که به حق و حقوق خود نرسیده‌اند، به همین خاطر از شهرداری خواسته شده است تا گزارش و مستندات پرداختی را به شورا ارائه کند.

فرمانی از مدیریت شهری قزوین درخواست تا به پاس احترام به تمام تلاشگران عرصه نظم و امنیت در قزوین لایحه احداث جایگاه همراه با سایبان استقرار پلیس راهور در سطح تقاطع‌های شهر قزوین را به شورا ارائه کند و گفت: این اقدام می‌تواند اقدامی در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی و تکریم خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در لباس نیروی انتظامی باشد.

کد خبر 753386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.