پیشرفت ۶۵ درصدی بازار کوثر ۱۱ اصفهان؛ بهره‌برداری تابستان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بازار کوثر ۱۱ اصفهان در مجاورت پارک قلمستان حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تابستان ۱۴۰۳ وارد چرخه خدمت به شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در بازدید شهردار اصفهان از پروژه‌های عمرانی شهر اظهار کرد: بازار کوثر ۱۱ اصفهان در مجاورت پارک قلمستان در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع در حال احداث است که در آن بخش‌هایی شامل سالن هایپر عرضه مواد غذایی، زیرزمین به عنوان انبار، ساختمان اداری و سالن رستوران جانمایی شده و احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بازار کوثر ۱۱ در حال حاضر حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تابستان ۱۴۰۳ وارد چرخه خدمت به شهروندان می‌شود، افزود: این بازار با تجهیزات به‌روز و سیستم‌های سرمایش و گرمایش، آسانسور و سیستم اعلام و اطفای حریق مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بازار میوه بلوار ایمان به مساحت ۳۰۰ متر ویژه عرضه میوه و صیفی‌جات، چهارمین بازاری است که برای رفاه شهروندان حدفاصل خیابان بعثت و برازنده افتتاح کردیم.

ماه‌آورپور با بیان اینکه بازارچه میوه ولدان با مساحت ۲۴۰ مترمربع شبیه بازارهای میوه سپاهانشهر و شهید کشوری برای عرضه محصولات میوه و صیفی‌جات احداث می‌شود، ادامه داد: این بازار ۲۰ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

کد خبر 753378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.