امیدهای شهر خسته زنده‌تر از همیشه

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وهفتم لیک برتر با نتیجه چهار بر یک از سد استقلال خوزستان گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال‌صنعتی خوزستان و نساجی مازندران عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وچهارم اردیبهشت_ از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام موسوم به خلیج‌فارس در ورزشگاه غدیر اهواز به‌مصاف یکدیگر رفتند و قائمشهری‌ها به پیروزی پرگل چهار بر یک مقابل استقلال خوزستان دست پیدا کردند.

حسن پورحمیدی (‌فرزین گروسیان)، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده (حسن شوشتری)، جواد آقایی‌پور، آسو رستم (کارت زرد) (پیمان رنجبری)، امیرمحمد محکم‌کار (علیرضا خوشکفا)، حسین ساکی (علیرضا کاظمی)، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، عثمان اندونگ (کارت قرمز) و محمد آبشک برای استقلال خوزستان بازی کردند.

همچنین لوآن پولی (کارت زرد)، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی (اسماعیل بابایی)، منصور باقری، مهرداد عبدی، سیدمحمدرضا حسینی (مرصاد سیفی)، صابر حردانی (کارت زرد) (امیرمهدی جان ملکی)، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی (محمد عباس زاده) در ترکیب نساجی مازندران بودند.

نیمه نخست این مسابقه به بهترین شکل برای بازیکنان نساجی پیش رفت و آنها خیلی زود توسط وحید محمدزاده به گل اول رسیدند. در ادامه با استارت انفجاری محمدرضا آزادی در دقیقه بیست مسابقه گل دوم را هم به ثمر رساندند تا تیم مهمان در شوک قرار بگیرد! سومین گل نساجی در حالی به ثمر رسید که عثمان اندونگ ستاره خط دفاعی استقلال خوزستان از زمین مسابقه اخراج شده بود و یک پنالتی را هم به تیم نساجی تقدیم کرده بود.

محمدرضا آزادی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با گل کردن این ضربه دومین گل خودش و سومین گل نساجی را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد. در ادامه بازی جواد آقایی‌پور ستاره جوان استقلال خوزستان برای دقایقی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بار هجومی این تیم را به دوش کشید و توانست یک گل زیبا هم به ثمر برساند و اتفاق را به دو گل برساند.

ادامه مسابقه با ضدحملات تیم نساجی همراه بود و محمد عباس‌زاده کاپیتان باتجربه نساجی توانست گل چهارم نساجی را به ثمر برساند و برد قاطعانه نساجی را در این مسابقه تضمین کند. بدین ترتیب تیم فوتبال نساجی با سه امتیاز مهمی که کسب کرد، هفته آینده با روحیه مناسب به مصاف استقلال خواهد رفت و استقلال خوزستان یک بازی سخت و سرنوشت‌ساز را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

کد خبر 753374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.